White Penis

I desire.

Ska ut idag! Första gången för i år! Och just därför är jag superstressad. Ska jag ha ögonbryn eller inte? Vilken färg på linser? Vilken färg på sminket? Lösögonfransar?!? Vad ska jag ha på mig?!? Klänning, kjol, byxor? Är det kallt, ska det snöa och regna, ska ju vara ute hela natten, T-shirt? Linne? Lack? Korsett?!? Stickade strumpor? Men då kan jag itne ha mina kängor.... åh, vilka skor ska jag ha?!?

Måste glo lite i garderoberna redan nu! Haha, stressen! Ska ju vara klar till 18:00-18:30, så det är ju inte megabråttom.... än!


Nej, bloggar mer sen!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0