White Penis

Isglass från Israel som äts av en isbjörn.

NU ÄR JAG BESVIKEN! Är ni bara fjårtån stikken som leser?!? FYYYY. Inte på er fjorton som läser då, utan alla miljoner som INTE gör't! SKA FAN TVINGA ALLA I HELA SVÄRIJE ATT LESA BLÅGGAFAN!


Nej det ska jag ju inte, bara nästan!


Vill passa i ögonbryn! Men det gör jag inte. Bara ibland, och inte till alla sminkningar. Och jag kan inte ens måla dem ordentligt, de blir bara sneda och vinda.... vinsdstinna! Fick tips av en tjej att man kan köpa mallar, haha SÅ lat är jag :D Nu ska jag pillra i linserna och bestämma färg på ögonskuggan. Svart och lila? Det matchar ju klädseln, hehe. Hade tänkt mig rött läppstift men jag ser lite clownaktig ut i det nu när jag har grönt hår, så det får väl bli svart som vanligt. Detta jävla svarta!!1 Grön och svart ögonskugga hade jag för någon vecka sen, gul och svart ser mongo ut... men nej, jag ska nog fixa't nu.


HAR NI TUR FÅR NI SE PÅ OUTFITFAN SNART!!1

Kömmentarer
Postat av: Ingeirene

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-11-20 @ 14:34:15
URL: http://ingeirene.blogll.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0