White Penis

Kekekeke

Dagens låt, dårå!!1


Kömmentarer
Postat av: Carrooouw

Sv: Hei tuffing! Nej, alltså, jag tycker att det är irrelevant, allt jag skriver i SiiMii ska tas med en nypa salt för där kör jag bara på ett vinnande koncept som ger mest klick möjligt.

På bloggen är jag mig själv och hela syftet med den är att få andra att älska sig själva, döma andra mindre och sluta jämföra sig så mycket. Alla är fina på sina sätt, verkligen ALLA! :)

2011-02-10 @ 19:11:36
URL: http://carrooouw.se

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0