White Penis

Lytt, vanför och sinnesslö.

Fula brudar som gillar femtiplussare!


Det är dagens motto. Förutom att jag är asförkyld och Madde har skadat ryggen så pga detta kan vi itne träna. Det är också ett motto. Fast inte i ordets rätta bemärkelse.... MEN JAG SKITER I RÄTTA BEMÄRKELSER.

Är nog lite grinig idag haha. Det är ok att vara grinig om man snorar sönder hela näsan. Tur at jag inte piercade septum i typ förrgår då, haha. Måste köpa en ny stav till läppen också, den där strassgrejen som sitter på dem lossnade på den ena igår. SKITKUL. Plus att jag hatar puckona. ÅÅÅÅH JAG KAN ITNE STALKA ER LIKA BRA LÄNGRE OCH JAG VILL DÖDA ER FÖR DEEEEEEEEEEEEEET. Eller inte döda er, för då kan jag ju inte stalka er längre :DDDD

Så skulle jag byta namn på facebokkkkkk nu och det sepade järnet för man får visst inte heta vad man vill längre. KUKBOK, JAG HATTAR DIG.

Är sugen på lite tvspel nu, så jag slipper vara sur på puckobrudarna. SKA SMIDA PLANER MOT DEM SERRU.

Ska fan vara frisk tills på fredag, för då ska jag kanske träffa min fru igen <3 LÖVLI. Och gissa vad som händer nästa vecka då? Tatuering seruu. serruserruserruseljashitt.

Gammal bild, gammal som i tjock och blondgammal haha!



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0