White Penis

MOAR DRAMA!!!!!1

Jaaaaaaaaaaaaaaa, puckot svarade! Men inte argt dock, så jag blev lite besviken!

Fuldum idiot nr 1: kul att höra, du vet vissa blir utbildade här världen.
du har säkert en ljus framtid, kanske inte inom skönhet dock XD

Dramaqueeniga jag: Ja, såna som jag till exempel.
Har faktiskt inga ambitioner på att bli modell, så det kommer inte att vara ett problem!

Fast jag hade liiite svårt att förstå vad han menade först. Ordföljden var ju iten helt optimal liksom. Och så vet jag ju självklart att jag inte är ful! Det är bara vad han tycker, han vill väl att tjejer ska ha xxxxxxl silikontuttar, så mycket brunkräm att de är orangea och läppar som har så mycket restylane i sig att de knappt kan prata. Men det kandske inte gör något, då kan hon ju iten anmäla honom när han våldtar och misshandlar henne :DDDDD

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0