White Penis

Piss fiend.

Blir så jävla lessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss. Nej seriöst. Blir faktiskt skitsur. PÅ VAD, PÅ VAAAAAAAAAAAAAAD?!?!?

Jo, det ska jag tala om! Jag blir less på att jag inte får lyssna på Philemon Arthur and The Dung högt. Men inte bara det. Blir faktiskt less på att jag inte får prata med killkompisar utan att jag på något sätt skulel vilja ha sex med dem. WHAT THE SERIÖST FAKK?!?!? Vill väl inte knulla med någon som jag inte ens är tänd på, och förfakkinjävlaövrigt har BARN!!!!!1 Blev ju skitglad att han, kompisen då, ville sncka med mig efter att itne ha hört av sig på snart två år. JAHA, SÅ DÅ VILL JAG VÄL KNULLA DÅ?!? Ok ok ok, ska väl inte säga något eftersom jag är nästan likadan själv. MEN. Ä.N.D.Å

Blir så less att jag bara vill lyssna på merzbow, OCH DÅ ÄR JAG FAN INTE OK I SKALLEN SKA JAG FÅ LOV ATT TALA OM. Lyssna du på Merzbow i en timme så fattar du varför det i princip är fysiskt omöligt att vara normal om man gör't. Jag älskar kaoset när jag är less och arg. HAHA.


Nej men, jag är lite arg för att jag åt tårta förut också. TJURPELLE. JÄVLA BIAFRABARN. Ja, jag älskar att säga Biafrabarn. Brukar signera julklappsetittiketter med "GODD JULL ÖNSKAR BIAFRABARNEN" Och mamma blr lika sur varje gång, trots att detta har inträffat cirka sex år i rad nu. Sen älskar jag att säga the n-word, men det är en helt annan berättelse! Vi kan ta den en annan dag för den är inte pk! Inte någonstans. MEN då undrar jag en sak: varför i helvete får man då ha atamonloggan kvar, och varför får det finnas en ölkorv som har en grinande japan på sig?!? Såg den idag på Ica och dog digerdöden, ungefär. Blir helt tokig när saker är sådär accepterade fast de är rasistiska så att jag bara lksom.... skrattar tills jag gråter! Nehej då, inte säga neger men du får rita riktigt jvla hemska bilder på japaner med skitstora framtänder, sneda minusteken till ögon och citrongul hy? DET ÄR OK. Men säger du neger DÅ JÄVLAR SMÄLLER DET! Då är du rasist. Men du får äta kinapuffar och och atamon och ölkorv med japaner på. Indier är också ok att driva med. MEN INTE NEGRER. Tillockmed judar får du skämta om. Och AIDS! MEN INTE BIAFRA ELLER SLAVERI, FÖR DÅ SKA DU DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ BLODDÖDBLODDÖDÖDÖDÖ!!1 Typ. Och du får äta gris och krokodil och små rådjur och kanske även en liten spädgris, ja och så kan ju en lammunge slinka ner i magen också.....men inte spädbarn eller råttor, hundar och katter. Detta fenomen kallar jag för: LOGIKEN. DEN FINNS INTE.

OCH SÅ FÅR DU DRICKA KOMJÖLK. Men dricker du hundmjölk är du en vidrig människa.

Nu ska jag väl... kolla på tv och hatta att mamma hattar mig för hur jag ser utt :((( STAKKAS LELLA MÄJJJ BUUHUUUUUEEEHEHEHEUUUHEHEH!!11 Nej, jag ska bara vara tråkig och kolla på tv, inte lipa!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0