White Penis

Gutter butter

Ni vet, här sitter man och googlar efter lite bilder som ska hjälpa tatueraren att fatta hur man vill att tatueringen ska se ut, och så hittar man det här och dör:

Tror fan att jag ska tatuera in honom istället! Fast jag måste ju säga att jag diggar hans hår.


OCH JAG ÄR KÄR I DEN HÄR! Hade jag bott närs ett träsk så hade jag adopterat honom (jag tror att det är en kille, men det kan ju vara en tjej också. men den känns mer som en kille!) och pussat och kramat IHJÄÄÄÄÄÄÄÄL!!! Innan den käkar upp mig, då. Kanske får mata med femti kilo kött innan, så den är mätt och glad. KÖP DEN TILL MIG, OK?

Det finns inget bättre än albinodjur. Jo, rosa djur kanske. Och my little ponys. Men annars så finns det nog inget bättre!



Förutom detta....... FÖR DETTA ÄR DET BÄSA JAG NÅGONSIN SETT! BJUD MIG PÅ'T!

 

Nej nu ska jag greja lite till, sen operera håret!


Kömmentarer
Postat av: Ylva

Haha, jag skulle gärna ha den där killen tatuerad på min kropp. På något sätt. Go for it!

2011-02-02 @ 12:48:17
URL: http://ylvwes.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0