White Penis

Att önska sig en lama.

DRICKA KAFFE OCH DET ÄR VARMT. Kaffet alltså. Skratta åt puckobrudarnas rantings. GUUU VA BRAAAEH!!1


Hittade en sjukt störd blogg! DÖR LITE. Så man får inte vinna över killar om man är tjej, man får alltså inte spela tvspel? HAHA. Alla killar hatar tjejer som vinenr över dem på Halo och Medal of honor och osv, liknande spel osvodvosovosvosvosdovde LÄNK de är helt... knäppa. Det är ju så jävla låg standard på dessa hatmeddelanden att jag inte ens skulle starta draaaaaaaaaamaaaaa om jag fick ett, haha <3

IMORGON ÄR DET FREDAG, Och idag ska jag träna igen med Madde och sen färga håret och sen äta pastasallad!


Ska logga in på bilddagboken nu och försöka fixa lite drama åt er, det var längesen jag fick min dagliga dramados nu azzålixxlixxlixxlål!



Jag vill ha den. Dramalaman <3 Fatta vad mycket drama vi skulle skapa! Bara göra kaos med allt! Och säga skitfula saker till folk. Men bara så att alla vet så kan jag skapa världens bästa IRL-drama också, jag är liksom inte helt begränsad till nätet. För om någon ska hålla på och säga pissiga saker IRL.... då blir det fan så mycket värre drama än vad det blir på interetttttettt!!1

ps: varför står det "o no" och inte "oh no"? KANSKE FÖR EXTRA DRAMAEFFEKT????

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0