White Penis

Jävligt långt och jävligt hatiskt inlägg!

Dagens clitlist: (Klittlista idag, ja! Eftersom jag har fått slut på rim.)

1. Folk som använder ord på konstiga sätt eller förvränger dess mening OCH ÄR SERIÖSA MED DET.

Stort undantag om man alltså är oseriös, som jag då. Eftersom jag alltid är undantaget och så jäääävla bäst! I alla fall; idag hatar jag folk som säger attd e är vulgära. Vad då, är de vanliga eller vad menar de? OK OK, det betyder snuskig/ofin/osmaklig osv men från början betydde det vanlig eller alldaglig. Ekorre heter till exempel "Sciurus Vulgaris" på latin. Inte är den osmaklig för det! HATAR HATAR HATAAAAR också när folk skriver "vill du bli reklamad" eller "jag ska reklamera dig" när de menar att de ska göra reklam för en person, eller rättare sagt skriva att folk ska läsa personens blogg/kolla dess bilddagbok och så vidare. Rekamera betyder ju för fan att u ser ett fel på en vara och därför går tillbaka till försäljaren och ber om ersättning. Ungefär. Men ni fattar. Jag ska starta ett parti! Det ska heta Språkfascistiska Nationalpartiet. Eftersom det är nationellt och inte internationellt. Det är egetnlgien ett rött parti, men det är mycket fascistist gentemot språk, så jag antar att det då blir ett.... lila parti. Det är även för en ny typ av straffskala som heter "öga för öga", det är visserligen en uråldrig metod men det fungerar! Får dock bara användas på djurplågare, pedofiler, pyromaner och liknande personer som gör väldigt, väldigt hemska saker. Inte mot vanliga förbrytare. Detta straff går ut på att samma sak ska hända dem, så om jag t.ex våldtar ett barn så ska jag bli våldtagen av någon som är.... jättestor :( Haha <3 Eller om jag eldar upp ett hus så ska någon elda upp mitt hus. Ni fattar, skitbra om det tillämpas på rätt sätt! Jag skulle då inte ha velat vara Josef Fritzl om alla länder tillämpade denna typ av straff.


NEJ, NÄSTA PUNKT!!!1

2. Folk som är trångsynta AS FAKK.

Hatar folk som inte kan förstå att alla har olika jävla åsikter och preferenser. Kan ta ett ganska knäppt exempel. Satt på McDonalds en gång, minns inte riktigt varför men nu var jag där en fredags eller lördagskväll, säkert efter krogen. Där inne satt femtiotusen fjortisar, några vanliga vuxna människor och en transvestit. Fjortisarna, speciellt killarna höll på som faaaan med den stackars transan, kallade hen för hemska saker och kastade pommes på henom (brukar inte änvända hen och henom, dock gör jag det om jag är osäker på om personen kallar sig själv för han, hon eller hen. Då skriver jag hellre hen.) och jag såg att hen blev skitledsen verkligen. Nu var jag visserligen ensam där inne och det hände för något år sedan då jag inte vågade säga ifrån i lika hög grad så jag sa ingenting till fjortisarna (de var ju minst 15 stycken, mer killar än tjejer så jag hade inte vunnit om det hade blivit slagsmål haha) men däremot gick jag fram till transan och sa "skit i vad de säger om dig, de är dumma i hela jävla huvudet, jag tycker i alla fall att du är SKITSNYGG! Blir så glad över att se att du vågar stå för vem du är och du ska fan inte ta skit från såna jävla rövhål!!!" Hen blev jätteglad, kramade om mig och viskade "tack...tack"
Blev fan rörd på riktigt där, vet ju hur det känns att vara mobboffret. Få drickor kastade på sig och bli skriken åt, vet inte hur många gånger jag fått höra "fy faaaaaaaaaan vad ful du ÄÄÄÄÄÄR!!!!1". Jag tycker fan att det är modigt att stå för att du är transexuell, modigare än vad det är att våga ha grönt hår. Som transexuell person som är född som "biologisk man" eller hur man nu säger, är inte så insatt, sticker du ut mer än en transa som är "biologisk kvinna", av förklarliga skäl då det är "fullt normalt" för kvinnor att ha byxor men inte alls normalt att en man har kjol. Hade faktiskt själv en smärre könskris när jag var yngre, men ingen märkte det haha <3 Dock trivs jag som tjej nu, och det är skönt.

Hatar även när folk ska skrika emo åt alla med alternativ klädstil. Eller skrika emo för att man har mått så jävla pissdåligt att man har skurit sig. EMO ÄR EN JÄVLA MUSIK/KLÄDSTIL OCH INTE EN PSYKISK SJUKDOM ELLER ETT JÄVLA SKÄLLSORD, OK?!?!?!? Och jag har nästan slagit min bror när han har kallat mig för emo haha. Sa till honom att det är som om jag skulle tro att du var bög, och då sa han något i stil med "det är ju faaan värre att bli kallad bög, de är äckliga!!!1" dog lite av hat mot TRÅNGSYNTHETEN!!!1


Och då kommer vi till punkt tre som är.....

HOMOFOBI!!!!!!!!!!11

Homofober hatar jag vädligt innerligt. Speciellt de som misshandlar homosexuella personer. Det är helt jävla efterblivet och jag hatar det så mycket att jag inte ens kan beskriva det!!1
Hatar speciellt tonårskillar som har bögfobi men som älskar porrfilmer där två tjejer sedxar järnet. JÄVLA DUBBELMORAL. Kan ta ett exempel med brorsan igen, haha. Han har en bög i sin klass (eller hade, minns inte) och när det kom fram att denne kille var homosexuell fick alla andra killar i klassen cpryck och vågade inte dela bänk med honom. Jag undrade såklart varför och då förklarade min bror det med dessa väl valda ord "kan ju fan inte sitta bredvid honom, tänk om han vill ha mig och tafsar!!!". Men VARFÖR I HELVETE skulle "en homosexuell man" vara en synonym med "en översexuell, promiskuös person som våltar och ofredar alla av samma kön"?!? FATTAR INTE GREJEN. Är du gay vill du alltså ha sex med precis alla... så länge de är av samma kön då, det kvittar om de är tre eller trehundra år gamla, så länge de är av samma kön så ska de knullas med!!1 Min bror sa även att en tjej i hans klass som valde träslöjd istället för syslöjd var lesbisk. Eftersom hon valde träslöjd. Behöver jag ens förklara hur inskränkt en person som tror sånt om bögar/flator är? Tror inte det va...

OCH DET HÄR BLEV ASLÅNGT MEN DET GILLAR NI! Nu ska jag redigera bilder. Tack för idag, slut för idag!


Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Åh vad bra att du pratade med transpersonen (hey jag vet ju inte om hen var transvestit, transsexuell eller vad lixx)

för det blir så mycket lättare när en vet att inte alla i ett rum hatar en.

2011-02-24 @ 00:17:32
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Rebecha

Åååh jag började nästan gråta när jag läste hur snäll du hade varit emot transan ^^..så fin du är och jag håller med att "hen" var grymt modig..



angående det där men homofobi så tror jag faktiskt att en del killar kan vara lite osäkra på sin sexualitet ;)Fattar inte bara som du skriver hur man kan tro att bara för att man går i klass med 1 bög så skulle denna vara översexuell och vilja ligga med typ allt och alla! Det är det sjukaste jag hört talas om (okej jag har hört värre, men ändå).



och en sak till innan jag säger hej då



jag HATAR SD!!!! dom kan flyga och fara åt helvete

2011-02-25 @ 05:51:45
URL: http://queenofweirdness.blogspot.com/
Postat av: Mikusagi

Jag menade inte att du skulle ha frågat, jag bara förklarade varför jag använde ordet "transpersonen" :)



(svar på "Jag glömde att fråga transan om hen var transvestit eller transexuell, men det behövdes liksom inte när man bara ville krama och vara snäll :D")

2011-02-27 @ 23:23:35
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Alexander Baldsson

du måste ju vara kokt i skit

2012-01-04 @ 02:00:08

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0