White Penis

Don't call me scarface!

Ok, önska ALDRIG att du skulle kunna få döda folk och komma undan med det. FÖR DÅ FÅR DU ETT JÄVLA JOBBERBJUDANDE SOM INNEBÄR DETTA OCH DU MÅSTE BYTA TELEFONNUMMER EFTERSOM DU ÄR PUCKAD OCH GER UT DET. Ok, jäääävlaigt nice jobb egentligen. Men SKÄMMIGHETSFAKTORN! Tänk om mina föräldrar får reda på att jag jobbar som samhällets fiende nr.1 typ. INTE BRA.


Fredagen var helt fakkad om man säger så. Först träffade jag min nya beztiz, sen världens läskigaste man som ville bjuda på tacos och sen träffade jag folk som sålde shitt! JA DE SÅLDE SHITT OCH JAG DOG TYP. Ville bara säga "SELJER RU SHITT ELLEEEH?!?!?" men jag fick inte för de var visst väldigt farliga. Och vi ville inte köpa shitt så vi gick. Jag kanske inte borde skämta om sånt här egentligen. Men det skiter jag i! Hahahaha <3


Dagens låt, hahaha!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0