White Penis

Tunic

SOOOO... YOU'RE ON MY FITTLIST!!!1

Alltså det heter ju fittlist på grund av (TACK VARE HETER DET VÄL?!?!?! HEJ JAG FATTAR INTE SKILLNADEN!!1 alltså inte jag då utan folk som inte fattar skillnaden. Jag fattar ju skillnaden.) att vissa fittor luktar jätteäckligt. Klart, skit luktar ju också illa. Kukar vet jag inte om de luktar illa för jag har aldrig direkt luktat på en. De kan ju smaka illa kanske? LICK THE CLIT LICK THE CLIT.

Nej men seriöst nu. På fittlistan idag hittar vi detta: (SÄLJA SHITTLISTAN är en helt annan lista, jag kan lista grejer på den med någon gång)

1. Folk som är från Sverige och talar perfekt svenska med envisas med att tala engelska. JÄVLIGT DÅLIG ENGELSKA SNACKAR VI OM NU, TOTALT GRAMATISKT INKORREKKKKKKKTTTT!!!!!!!!!!!!!1
Jag vet itne hur många såna människor jag helt plötsligt gett världens ondaste öga och sen rådissat resten av kvällen. DON'T YOU VÅG TO PRAT FULENGELSK MED MIG!!1 Eller, om du gör ett medvetet val när du väljer att prata LAJK THESS PRETTÖ ÄNGLISSS så är det ju ok, då fattar jag ju att du skämtar och så TALKKAR AJ LAJK THESS TÅÅ och så skrattar vi. Men om du INTE gör det så ska du dö dissdöden. Så du vet.

2. PISSROCKARE!!! De hamnar alltid på fittlistan. De är så jävla äcklig egofixerade. Träffade en pissrockare nu i fredags. Han var drygast av allt i hela världen och bara "ÄH! Du e engenteeeeng åm du ente lössnar på nikki sixx, du e ett stort fäjl hela du du kan inte begå självmord som jag uäääää, MÖRK OCH SVÅÅRRRRRR JA MÅR SÅ DÅLITTTT JA VILL GRÅTA OCH DÖÖÖÖEEEH" Och jag bara "DU OCH DIN JEFFLA NIKKI SIXX KAN SUGA MIN KUK OCH BAJSA I KORS HELA NATTEN!!!" fast det sa jag ju inte, men jag ville säga det. Tog i alla fall hans drink som hämnd! Han kanske hade någon pissig herpes men det bryr jag mig inte om. HAHAHA. Nej, pissrockare går fetbort. Jag har väl träffat kjanske två som var snälla, och en pratar jag med ibland och den andra känenr jag itne men han var snäll i en park och gav mig öl och berättade var han köpte sina strumpbyxor (shock bara så du vet) Men min pappa gillar ju visserligen pissrock, men han är min pappa så det är ok. Hanv et ju itne bättre för han är gammal och på åttiotalet fanns det ju bara pissrock och typ... Kraftwerk och Spandau Ballet och sånt! Bauhaus också, men det hör inte hit.

3. Gubbar som vill knulla. Alltså behöver jag ens förklara mig på den här punkten?

4. Folk som inte kan fatta vinken.
Jag hatar er, jag hatar er så hårt och så mycket att det sprutar blod ur öronen bara jag tänker på er! Jävla blodbrist jag komemr få om jag tänker på dem för mycket!!!1 OK: Har jag INTE snackat med dig på 43095823046829456724958672904687 år eller svarar asasasasdrygt så vill jag antagligen bara spetsa dig på en påle och mata hungriga grisar med ditt fläskiga fläsk. Typ. Fast jag kan ju bara vara på dåligt humör också. MEN ALLTSÅ DET FATTAR DU JU NÄR JAG ÄR. Eller inte... inte om du inte kan FATTA VINKEN!!!!!!111



Det var allt för the fittlist idag. Puckobrudar behöver jag inte nämna för dem hatar jag ju alltid :)))))



Hmm... nu har jag ju glömt av vad jag skulle skriva om, fick fittlist-tics och var tvungen att vräka ur mig allt fittpissigt hat! Kukpissigt hat är ännu värre, det vill ni inte vara med om!

JO! Ni kan ju få se hur hrm... snygg... hrm... jag är när jag ska till gymmet :DDDD
Har vant mig vid att vara sminkad deluxe varje dag så jag mår fysiskt dåligt om jag åste gå ut i bara mascara. ELLER INGET SMINK ALLS hahaha.

HEEEI JAK ER SÅÅÅ UTTSEENDE FEXXERAD ASSÅ LIXXLIXXLIXX LOL!!!1


Nej, nu ska jag maila min tatuerare och sen kolla på tv och äta en pirog!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0