White Penis

Winter Marriage

Halli hallå!!1 Idag ska jag spela tvspel. Jag måste bestämma mig för att göra det (även då det är ett av mina största intressen haha) för annars sitter jag bara vid datorn hela dagen! Jag tror det beror på att jag har noll tidsuppfattning och bara "äh, klockan är bara tolv, så om jag börjar spela om en timme kan jag spela i typ... fem timmar innan jag måste laga mat! JAAAAAAAAAAA!!11ETTETTE!!11ETT!!1" Och så glömmer jag av tiden och så är klockan plötsligt sju och alla är ashungiga och vill ha mat. Sen vill sambon se på tv så då kan jag inte spela och bara "men vad i..... fuuuuuuuuuuuuuufufufufufufuuuu!!1 ok, jag spelar väl imorgon då".... men det gör jag inte för nästa dag vill jag sitta på fejsbokk hela dagen ungefär. Så idag ska jag bara blågga litte, redigera några foton jag tog förut och lägga upp dem på bilddagboken och sen blire spel! Därför är jag jävligt osocial idag, för om jag börjar snacka med folk så fastnar jag vid datorn...

Så nu vet alla! Jag har inte sagt detta till någon innan, så ni som brukar snacka med mig tror väl att jag har fått diss-sjukan, dårå liksomatteeeeh. Men nu vet ni! Så ni behöver inte känna er hatade ;) Jag lövar att prata med er imorgon om ni vill :DDDDD

Sminkade mig jättesepigt förut! Måste nog köpa nytt ögonfranslim snart pga. lim-mani. Lim-mani fungerar på så sätt att du blir fixerad av att limma fast små plaststenar i nyllet. Och jag får lim-mani rätt ofta, så jag måste köpa nytt lim så fort jag får pengar. Kan ju inte limma med superlim i ansiktet direkt, vill ju inte ha permanenta stenar, va. Eller dermal anchors vill jag ju ha, men det är piercingar och alltså en helt annan sak.

Här kommer en bild, va! ENFAKKINJOY!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0