White Penis

It's like easter in your pants and everyone wants a peep.

Oooooh, jag är så jävla lockad till att prata litte med ärkefiende nr. 2 (nr. 1 är den dumma tanten som brukjade slänga tidningar på mig på bussen och smeta glass på mig och armbåga mig i magen! TRUE STORY.) Men det gör jag inte hahaha. Jag vet redan mycekt om ärkefiende nr. 2, som personen i fråga kanske inte vill att folk ska vetahahaha! Sneaky spionskills, vettu. Varför gör jag sånt här? BRIST PÅ LIV SÅKLART. Jag är ju kungen av Åhléns, NORDSTANS Åhléns, så det säger väl en hel del om min sneakyness!



Jag bara "tja jag är så självgod!!1" Haha :*


Nej, nu kommer snart mamma. GISSA VAD JAG SKA GÖRA PÅ LÖRDAG DÅÅÅÅRÅÅÅ? Jo, jag ska leta efter cpn. Vart har de tagit vääääägen?!?1 Nej, för mycket kaffe igen. Ni vet ju vad som händer då. Jag ska åka så nära som bara fydiskt möjigt och bara "tja bruden, snygg stil, men ser dina trosor genom strumpbyxorna vet du och den där vita ögonskuggan gör dig skitful, men du gillar ju gubbsex och gubbar gillar trosor och unga, småfeta kvinnor så det passar ju dig alldeles utmärkt TJOLAHOPP OCH HEJ, GISSA FEM GÅNGER VEM JAG ÄR NUUUUUUEEEEH!!1"


Vad var det jag skulle skriva mer? Jag har glömt det, buuuu! Kommer i alla flal att sakna min älskling nu när jag åker. I morse fick jag ett ryck och trodde att han skulle dö om jag åkte, så jag lipade som en liten unge och bara "JAG SKA INTE ÄTA NÅGT, JAG SKA ITE SOVA, JAG SKA DÖÖÖÖÖÖÖ BUUUUHUUUUU" <3
För han är så jävla fin, as-smal och ganska lång och så söt att man dör lite varje gång man ser honom, och mysig att kramas med och jag vill aldrig någonsin lämna honom. Om han lämnar mig ska han dööööööööö, IF I CAN'T HAVE YOU, NO ONE WILL!!!11 ;)


Toot toot! And a beep beep!
You’re a coal miner’s daughter who turned to the street
And with a toot toot! And a beep beep! You snorted two hot loads off of the bar seat
In Hello Kitty couture, always the man du jour I don’t know what that means but I’m sure it ain’t a bore


Nu kom mamma så nu åker jag, heeeeej då. BLOG U LATER!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0