White Penis

Black rabbit.

Skulle ju sminkat mig lite fint idag, men allt blev bara fel. Den gula ögonskuggan blev flammig och vägrade blanda sig med den gröna så som jag ville så jag gav upp efter 20 minuter. Tänkte testa något nytt partysmink med ögonbryn också, men det blev fakkat så jag bestämde mig för att damma av den gamla läskiga kaninmasken istället!



Tycker att den liknar här masken lite:

 

Tyvärr kommer den fina masken från ett tv-spel, så jag kan inte köpa den. Eller hoppa in i spelet. Men när jag googlade runt lite hittade jag folk som gjort sina egna läskiga kaninmasker, så jag kanske ska försöka mig på något sådant :3

 

Nej, nu ska jag slå in mammas present. Hon fyller år imorgon och då ska jag åka dit och gratta skiten ur henne!!1 Och gosa med katterna. WOOP WOOP ♥♥♥♥♥


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0