White Penis

Bumrush combo!

Mnnnnåååååh! Försöker hitta en BRA webshop där man kan köpa sojakött och liknande grejer där det är billigt också. Och gott. MEN JAG HITTAR INGEN!!!!!!! Ica är taskiga och har inte fåt in ny tofu sen november och nu är all den goda tofun slut och jag måste ha ny! Och gärna sojakött också, och vegansk sojakorv för den som finns på ica har ju ägg. Och jag vill sluta äta ägg! Damp!!!!

Ska bumrusha affären! Attackera dem med sked! Tvinga dem att äta ägg! Typ. Gissa vad som hände förut då, varför är jag iNTe på stan än va? Jo, mina svarta linser gick sönder! Jag sa ju att jag inte skulle köpa nya linser den här månaden, men nu blir det nog ett par till ändå ;) Linser, smink och sen kylskåp! Kylskåp är ganska nödvändiga, även om de är tråkiga. Fast inte det jag ska köpa för det är rosa! Hoppas bara att Uncle Ben slutar att invadera min lägenhet tills jag fått hem det. Ok, jag erkänner att jag klippte ut Uncle Ben ur en tidning bara för att han såg så jävla lurig ut i stort format, och jag satte honom på kylskåpet och nu fattas bara Aunt Jemima så är familjen komplett typ. Aunt Jemimas pannkaks-sirap är JÄVLIGT god. Kolla in hemsidan bara: http://www.auntjemima.com/ Haha, jag är så knäpp, gör reklam för pannkakor <3


Nej, nu ska jag åka på riktigt. Hejdå!


ÄVEN KANINER GILLAR PANNKAKOR!!!!!!!!1


Kömmentarer
Postat av: Janna

Åååååh, vilken söt bild :D Mig vill ha! <3

2011-01-21 @ 14:11:58
URL: http://darkeyeangel.blogg.se/
Postat av: Jixi

Ja, jag älskar också pancakebunny :3

2011-01-22 @ 10:36:17
URL: http://killercandytick.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0