White Penis

Double-barrel prayer

WOOP WOOP WOOP.

Åt gröt förut. Med sojamjölk, några hackade dadlar, kanel och lite banan. God frukozt! Vaknade av att bli kramad också, mysigt värre.

Jag gillar inga skådespelare, btw. Jo, det är lite konstigt. Alla de kända, som Johnny Depp och och Liv Tyler och Brad Pitt och Robin Williams vad fan de heter, dem hatar jag. Mest bara för att. Jag gör många saker "bara för att" Oftast bara för att jävlas eller bara för att andra gillar dem och jag inte gillar de andra. Däremot är Ralph Fiennes helt ok. Mest pga att jag är dum och inte kan "bara för att"-a allt.

Ska nog kolla lite på hatobjekten igen och fnissa lite för mig själv! Det är det bästa du kan göra för din självkänsla! Kolla på folk som är dumma och fula, för man känner sig smart och fin då! Så det så, och därmed basta. Ibland råkar jag kolla på folk som är lite FÖR lyckade och då blir jag sur. VIL ÅKKZÅ VARRA LYKADDARE!!1

Och så en sak som är lite knäpp, jag hade tänkt lägga upp bild på mina julklappar, men nu när jag läst andra människors bloggar om vad de fick så.... skäms jag lite för jag fick så jävla mycket hahaha! Men ni får veta lite, för jag är så snäll: En skrivare, Razer-datormus, gaming headset (SVINADYRT!) mascara, Andy Milonakis dvdbox, Star Trek dvdbox, hel jävla stashlåda med hampakrämer från Body shop, en Xbox slim, toaster tarts, glittrig ögonskugga från MUS, silvriga ljusstakar, 285kr comviq refill som jag tappade bort och så 10945049860486 andra saker. Alla andra i familjen fick mycket mindre, själv gav jag dem bara en sak var, PINSAMT hahahaha.

Såhär ska jag göra nu: ta ner en luckjävel från sovrummet och bara skrapa bort tapetfan från den med en blöt svampfan som jag lagt i badkaret. OCH SKRUBBA FAN MED ALLT! Ny insikt: svär man mycket så låter allt så mycket bättre. Sen ska jag öva på att måla ögonbryn!

AAAH LAVV U AAAH LAVV U AAAH LAVV U IIIIIAAAUUAOAOAAAIIAOAOAOAOIIIIIAAAAUUUUO <- det där var en sång. Ok? Hejdå.

(Diamanda, du vet.)


USE DRUGS NOT HUGS.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0