White Penis

I am your animal.

YYEYEAAAAOOOWOWOW. Känner mig lite arg och grinig idag. Det KAN ju bero på att jag blev så sjukt missnöjd med mitt hår efter att jag lät någon klippa i det?!? Frisören var ju helt.... hrm ja först ville hon inte tvätta håret i kallt vatten (färgen lossnar om man inte gör't på rätt sätt) så det fick jag tvinga henne till, sen fattade hon inte hur jag ville ha håret, page liksom... och så trodde jag att hon hade fattat, men när jag kom hem och glodde på det lite närmare så hade hon klippt för lite så de fula jacken vid öronen är KVAR. Och färgen lossnade lite! Jag hattar allt!!1 Haha. Blev så missnöjd att jag mådde fysiskt illa. DRAMA QUEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vem säger att jag inte är bäst på att överreagera? Mår typ illa av att tänka på hur det måste se ut att överreagera så att man mår illa, hahaha. Vill vara rik så jag kan dränka in mig själv i hårfärger. Men, det blev lite bra med håret i nacken, för nu kan jag tupera upp det så jag ser poppig ut, ehu.


Nu ville jag göra något, men jag glömde av vad det var. Shitomg. HOPE YOU DIE röthjärna! Kanske typ, bleka och färga om haaret? JA, HAARET!!! Tyska är rätt nice ibland haha. Men, den blå hårfärgen gick ut i datum 2008 så jag vet fan inte om jag vågar. Sen kom jag på hur många av mina saker som är ute på vift just nu och det får mig att bli lite.... äh, jag vet inte, illa till mods? Saknar dem lite, men orkar inte direkt träffa folk just nu och plocka hem allt. Jag bara "usch, mina stackars små sakerm ni mår nog doooligt och sakknar meeejjj när ni ligger och skräpar hos mina vänner och ovänner, typ" Haha.


Just det ja, blir så tröttttttttt på alla som ska hålla på och bajsa sig med sin dumma glädje, vill pilla ut ögonen med sked och sticka dem på tandpetare och servera som tilltugg. Eller lite mer... hälla syra på fötterna och be dem dansa hela natten tills benknotorna blir nermalda. Kanske peta på dem med en sån där grej man använder för att fösa kor och grisar, en elektrisk pinne är det väl, tills de ligger ner och sen bara hoppa på deras hövven tills de lossnar och då kan man sätta fast huvudena på den andra personens händer så den har såna däringa handdockor och tvinga den leka psykotisk dockteater. BRUTALITETEN HAR INGA GRÄNSER. Borde jag:
1. lägga in mig själv på rättspsyk
eller
2. börja skriva filmmanus?!?!?!??! Haha.

Jag har lärt mig en del brutalitet genom att hata saker konstant och ha för mycket fritid. Så, om ni inte vill ha hemska tankar så ska ni inte ha någon fritid! Och vara glada hela tiden. Om det nu är fysiskt möjligt.

YOU LICK THE MOON, YOU LICK THE MOO-UUUNNNN!

2004 flashback! Spola fram ca 4 minuter om ni inte orkar med ett 4 minuters hippie-cpintro, då. De är så jävla awesome och alla måste gilla för annars får ni stryk.
Gong – Fohat Digs Hole In Space - Original

Fast Gong gör en jävligt glad, på rly! De har så fjantgullig budskap i låtarna, haha "and if things don't change for better or worse, well man you must be dead" jag som brukar vara så jävla pissed off och negativ och omöjlig blir relativt nice. Ok, jag är väl kanske FÖR snäll för mitt eget bästa väldigt ofta, men egentligen är jag dryg och bitchig som fan och sitter mest och hattar i min hjärna när jag umgås med folk, det bara märks inte. Jag hatar nästan allt och alla och I plan to keep it that way HAHAHA. Jag tänker verklgien skitofta på när folk frågar t.ex "vilken är snyggast på mig, den här eller den här" att jag bara vill svara "INGEN, för du är fan så ful att mjölken surnar när du går förbi" fast det säger jag ju inte, jag säger typ "den första, den var snyggast!" hahahaha. Eller så pratar jag med folk som jag hatar järnet och så vill de umgås och då kan jag liksom inte säga nej för jag hatar att säga nej till saker och så måste jag göra saker jag inte vill och sen bara hata mänskligheten och mig själv ännu mer och sitta och skämmas för att jag umgås med pinsamma människor som jag hatar. Jag är ju så otroligt duktig på att bli VÄN med folk jag hatar HAHAHA, fattar fan intehur jag lyckas ibland. Det liksom bara händer och sen mår jag piss och måste typ undvika dem och bara... nej fy fan. Jag kan ju göra mig otillgänglig men jag är en attentionwhore så jag måste ju synas jämt, ehe. Annars dör jag!



HAR NI LÄST HELA PSYKOBRUDENS RANTINGS IDAG SÅ KAN NI BELÖNA ER SJÄLVA MED EN KAKA. Eller vad fan ni nu vill käka! DOWN AND OUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0