White Penis

BLODIGAST ALLVARET NÅGONSIN!!!

Hahaha-haters! Måste göra mer saker som folk hatar, bara för att. Vet ni vad som är finast av allt?!? Methicillinresistenta stafylokocker. Fast det finaste jag någonsin sett måse ju varit när en äcklig gubbe visade sina kolsvarta tänder för mig. Det var äkta skönhet asså lixxlixxlixxlol!!!1 BLI ARJ HEST NURÅ!!! KÅM IJEEENNN!!!1


Haha <3 Seriösa bruden. Nej, den där gubbens mun var faktiskt äcklig. Varför visar man inte sånt i skolan istället för de där töntiga antiknark-filmerna? De borde visa riktiga jävla äckelpundare, då vill ingen knarka!

Det skulle inte förvåna mig om jag blev någon form av äcklighets-guru i framtiden. JA, innan du frågar; jag lider av bokstavskombinationer och diffusa syndrom, så det är ok att du tycker att jag är helt efterbliven och störd och kanske även korkad, även då jag antagligen har mycket högre IQ än vad du kan räkna till med din lilla flughjärna (inte ni snällisar då, ni är smarta!) Lever upp till det också! Det märks ju då jag blir så barnsligt fascinerad av fula/äckliga/sepesöta saker. Skitsmart. Nej, men varför måste man vara så himla seriös jämt, det är bara dumma männiksor som tar mig på blååådigaste allvar 100% av tiden. Folk kan även känna sig underlägsna om man ska vara en jävla show-off och säga smarta grejer och aldrig förlora i en konversation eller alltid vara en sån jävla besserwisser (messerschmidter!!!1) så jag brukar tona ner det. Om det inte gäller liv och död, ungefär. Eller betyg! Hur många vänner har egentligen världens smataste människa? Ingen vill ju snacka med honom, ingen förstår ju vad han menar. Kanske robotar då. Eller Mr. Spock, fast han finns ju inte. Hade varit nice om han fanns dock.

Nu ska jag be till målarguden att målaren blir klar med sitt måleri idag, så jag slipper pissiga färglukten imorgon! Vill helst inte att han kommer imorgon haha.


NEJ JAG HAR INGET JOBB, JA JAG SITTER BARA HEMMA OCH NEJ DET ÄR INTE AVUNDSVÄRT. Jag hade helst av allt i hela världen orkat ha ett arbete, F.Y.I, men det kanske jag gör om två år. Ska FAN jobba på flygplats och glo på väskorna i röntgenmaskinen och hitta bomber (atombomber!!!) och knark (dödsknark!!!) eftersom min hjärna är lika snabb som världens snabbaste dator och kan kryssa i 100 rutor på 60 sekunder, fast man inte ska kunna det, men jag kunde det för jag är så jäääävla bäst jämt och ständigt. SIEG GAY!

Såhär låter det när jag tänker på folk som är dumma! Lyssna på hela låten och känn en touche av madness! HAHA.
Merzbow – Suzumebachi No Rinbu

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0