White Penis

Panda panda panda.

Mår absolut bättre idag. Sitter med färg i håret, lyssnar på shpongle och funderar på att köpa lite smycken på nätet, eh. Ska snart ut på stan för att byta smycke i läppen och fråga lite vad min senaste tatueringsplan skulle kosta (plus när de har drop in igen!!!!) ska handla några mangos på Ica sen. Mango är fan underskattat. Tänker även på om jag ska gå till Max sen idag och käka eller om jag ska äta gröt till middag. Det ÄR ett svårt val. Eller nachotallrik + tårta på söndag. Man kan inte få allt och det är jobbigt haha.

Är så sjukt sugen på att klicka hem denna klänning, men den kommer ju inte gå på min feta kropp, haha, plus att den kostar 325 dollar! Men man får ju drömma för fan.

Äger däremot halsbandet bruden har på sig <3

Och behöver jag ens säga att jag älskar den här?

Smaken finns där, men den är kaske inte så bra alltid, heh.



Ok, nu spydde Kali så jag får torka upp :( BU FÖR DET!

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Men hallå, du har ju redan snygga kläder!

2011-01-21 @ 11:39:18
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Men jag vill ha mer snygga kläder! :D

2011-01-21 @ 12:46:28
URL: http://killercandytick.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0