White Penis

Spy in the cab.

Var på asbra humör förut idag! Klädde upp mig, gick till Ica och mötte min älskling osv. Sen bara FU. Ungefär. Blev väl sur på att jag inte vill laga mat sen eller något och måste ringa massa folk + gå till psykologen imorgon. HATAR att gå till psykologen, men det ser väl bra ut i alla papper antar jag. Hatar att jag måste betala för att gå dit och bara bluuuäääk. Ska till läkaren nästa vecka så det blir dyrt den här månaden, hrm... Hoppas att jag får goodiebag eller något, haha. Vill ha långt hår, som inte där gult och dampigt och dumt. Och så hatar jag alla som är glada! Ska lyssna på lite black metal så blir nog allt bra igen, eftersom spott-ify inte har några Rotterdam Terror Corps-låtar. FU, SPOTIFY, SERIOUSLY FU!

Haha, borde gör en kategori som heter "JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA ARJJJJJ!!!!1" eller något.
Men jag har ju gått ner lite i vikt, så allt är ju inte dåligt! Har på mig en tröja jag köpte för två år sedan idag, och den passar! Asbra! När jag gått ner så mycket som jag ska, då ska jag unna mig kläder, nya, fina, dyra kläder. Har inte köpt kläder på tre månader nu, förutom skor och ett par strumpor. DEN DU.

Och så har jag blivit rädd för att göra dreads, det luktar ju bränd plast när man värmer dem. Och bränd plast = rök = cancer! Fast jag röker ju, så jag får väl cancer ändå. Men det kanske går långssmmare om jag inte gör dreads? Fan, det är ju kul att göra dreads... nä, jag fortsätter nog ändå. Vi ska snart ta upp dödskallen från källaren också, älskar dödskallen! Fast vi ska vänta tills efter målargubben varit här och målat och tapetserat, för det är lite skämmigt med human remains när man redan ser så cp ut att vanliga Svenssons skyr en ;) Jag skulle visst posa med nämnda skalle också, nakenposa! Men det får väl bli sen och om ni får se det så blir det nazidiktaturcensur! Ingen får se mina tuttar på nätet. Kanske i verkligheten, men då får man fan fråga om lov eller kolla under täcket när jag sover eller något. Droga mig kanske. Vad händer om man försöker droga någon på krogen, och så tar den rohypnol on a daily basis? Blir den inte drogad då? SVÅRA FRÅGOR.


Ok ok, jag erkänner: jag ÄR sur för att jag inte får bli förlovad med min man. DÄR, NU HAR NI DET I SKRIFT OCKSÅ. HATTA ATT NI SÄKERT ÄR FÖRLOVADE ALLIHOP!!!!!!!!!!!1


Ibland vill jag spela något instrument, fast inte så ofta, jag har kommit över det nu. Jag nöjer mig med att göra ingenting och det är fan så skönt! Älskar att bara sitta hemma och vittra sönder. Fast det beror på att jag inte orkar så mycket, orkar inte med folk, orkar verkligen inte med jobb eller skola. Vill bara skjuta mig i skallen när jag hör ordet "aktivering" sitta hemma funkar bra, jag har itne tid med saker ändå. Ok, det är väl lite snålt med pengar, men jag gör ju ingenting som skulle dra in pengar direkt, eh.

Nej, nu är jag visst glad igen! Det är ju bra. Ska laga någon form av pizza tror jag. Jobbigt när man inte får äta så mycket, men jag sparar mig till tårtan haha. Man får faktiskt äta tårta på sin årsdag. SÅ DET SÅ. Och så ska bebis göra tvål åt mig! Jag blev skitglad, han gör aldrig saker annars! Så fint, människan vill ju inte ens låta mig sminka honom så detta är stort!!!1

Nu ska jag gå ovh öppna dörren för pappa, för han kom hit nu, uhu. Hejdå!

ps: är du arg så blir du glad av black metal. det och gong. seriözliiii!!1
ond, svart länk:
Carpathian Forest – Bloody Fucking Nekro Hell

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0