White Penis

Sponge Carp.

Ok, idag är jag gladare! Lovar! Ingen behöver vara rädd längre ;) Är uppspelt eftersom jag ska få baka en vegansk tårta på fredag! Ja, jag blir uppspelt av så löjliga saker som tårtor, OK?!? Jag har aldrig bakat en vegantårta innan, så detta ska bli intressant. Säkert asgott också. Lurar lite på om jag ska köpa en ny dattor (med två t:n) snart. En rosa i så fall, som den jag har nu. Men jag behöver en stor skärm, för jag har inte gjort photoshop-kollage på över ett år nu, ochd et är jobbigt, för jag har så många störda ideér.

Ska köpa gröna och lila linser med tror jag. Men innan jag köper dattor'n å ska jag köpa pistollampan! Några procent av priset går till någon organisation som hjärlper "underpriviligerade människor", om hon i affären sa, haha. Så det gör ju inget att den kostar 20.000 kr om lite av pengarna hjälper till att ge folk mat och kläder och mindre krig? Fast jag hade hellre sett att pengarna går till djuren. Hattar folk som döddar djuren!!1 Jag dödar aldrig djuren. Inte ens sjuka akvariefiskar. Pappa får halshugga dem. Fast jsg dödar fanimig fästingar och äckliga jävla steklar.


Asbra låt, på riktigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Eller inte, haha. Varför var allt så tönigt förr? Slavar är töntigt, jazzgossar är sepetöntigt och vad är då töntigast av allt? JO TVRÖSTEN SOM ALLA PÅ TV HADE FÖRR!!!!! Den slår fan allt jag någnsin hört, hahaha <3

http://www.youtube.com/watch?v=XnIXbTGa14M

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0