White Penis

There are no more tickets to the funeral.


Merzbow – Sponge Octopus

Tillägnat mina ärkefiender, ALLA FEM TYP.

Ni kan få lyssna på den här låten på repeat fastspända i en järnstol på ett glödhett golv i en isoleringcell i typ fem dygn. Så får vi se om ni är så kaxiga och ärkefiendeiga sen, va?!?


FISHIE FISHIE ON THE WALL, WHO'S THE BIGGEST FUCK OF ALL? <3


Ps: du måste fna lyssna på Boney M för att vara riktigt cool. Och Ottawan. Du vet, gillar du inte dicso är du fan inte värd att leva. Seriöst, det finns inget bättre än dicso och ingen i hela världen tror på mig när jag faktiskt är seriös med att lyssna på discofan!!!1



Äh, allt detta är bara en avledningsmanöver för att jag inte vill åka till stan. Orkade inte måla ögonbryn och piss om jag ska börja lipa och ha mig hahahahahahahaha. Kanske ska äta sen, ute, med älsklingen. Ska tvings honom att kolla på ringar. HAHAHA EVIL. Längta till USA och hoppas på att slippa äckliga ongar. OK HEJDÅ.


Den till höger är jag på drugzzzzzzzzzzz!!1

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0