White Penis

There was a cat that really was gone

Förresten, varför finns det inte Discocamp? DIsco är FAN inte dött! Ok, sångaren i Boney M. är väl rätt död då, men det borde finnas en Discofesival! Fast då skulle det väl bara vara jag som gick på den? Haha <3


Och så läste jag visst saker som gjorde mig arg igen! KAN INTE NÅGON GE MIG FRIPASS SÅ ATT JAG FÅR DÖDA EN VISS PERSON?!?! Dels ärkefienden och så en tjej som är helt störd och låser in djur och så innerligt korkad att det nästan smittas.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0