White Penis

To each his own fat.

Idag är allt bra igen, humöret är på topp! TJA MOODSWINGS! Lite störigt för mig också, faktiskt.

Köpte lite shit (SÄLJA SHITTT!!1) på rea igår, här är bästa köpet:


Inklusive katt, jag blev lite "Ahme, sluuuueettaahh nuuueeeh" efter at hon nosat på skorna på varje jävla bild, fick en bild utan både katt eller suddaga kattöron i förgrunden. Men den blev ful, haha. Och varför ska mina ben se så feta ut på bild alltidä? De är inte så tjocka irl!!1 Inte smalbenen i alla fall, de är ju smala. det hörs på namnet ;) höhö


Köpte även ett tårtfat + en rosa och en blå plastsked från Rice, de sla jag använda på tvåårsdagen! <3 Jag tror jag ska baka chokladtårta... eller äpplekaka! Jag vet inte, det är så svårt! Det finns ju nästan inga äckliga bakverk, och jag har så måna receptböcker att jag nästan dör av beslutsångest haha. Kan ju inte baka 5 tårtor liksom, ska vi dö av sprängd magsäck då eller?!?!

Så. Jävla. Lycklig!!1 Det var lite läskigt OCH mysigt inatt! Vaknade mitt i natten av att jag trodde jag hade mensvärk från hell och bara "shit, nu har jag säkert mensat ner hela sängen!!1" (haha, JA JAG ÄR ÄCKLIG BEAR WITH ME, DET BLIR BÄTTRE!!1) men så upptäckte jag att jag satt fast. När jag vaknade ltie mer kom jag på att det itne var mensvärk utan en arm som klämde mig på magen så att det kändes som mensvärk, och ju mer jag försökte komma loss desto hårdare klämde den! Nj, det var itne en läskig mördre, det var min fakkin sambo! HAHAHA <3 Så jag fick väcka honom och be honom släppa innan jag dör av tarmvred pga. tvångskramning elelr något. Sen somnade vi om. Någon timme senare kände jaatt det kittlades på hla magen och bara "NEJ SPINDLAR OMGOMGOMG!!1" (Jo, jag börjar drömma mardrömmar om man petar på mig eller så när jag sover. Skitjobbigt och OH, EXPLOITABLE typ. Haha) men när jag panikat mig vaken så märkte jag att det var en stor hårig hand istället för en stor hårig spindel! WTF, sluta plåga mig i sömnen :((((( Nej, me det är rätt gulligt faktiskt. Han hade ju saknat mig så mycket haha.


Papa ringde precis, han frågade om jag hade ställt in denna skapelse i mitt vitrinskåp:


Det är en Big Daddy, alltså en figur från spelet Bioshock (tvåan) för er som inte är lika nördiga som jag.
Jo, jag är typ 5 år gammal och samlar på actionfigurer!!1 Pappa är ju minst lika nördig, för nu när han ringde ville han veta exakt vad en Big Daddy gör, och hur den attackerar och hur man dödar den :') Tyvärr har han inte tid för tvspel eftersom hans jobb är ganska krävande (chef + ingenjör + kontor + resa till olika länder på konferens typ) men han har sagt att när han går i pension om 8 år så ska han spela alla tvspel som jag gillar! Vi har samma smak, haha. När jag var liten och sjuk och hemma från förskolan (eller förskoleklasen, som det heter nu...) och han var "hemma med sjukt barn" som det så fint heter så brukade han plocka fram sin klumpiga, plastiga 90-tals laptop och så spelade vi Doom och Heretic tillsammans <3 Så klart så var mamma INTE hemma, hon hade väl dödat honom om hon visste vad han lät mig titta på. Älskade ju monster när jag var liten, gav man mig en docka började jag storlipa, kastade den så hårt och långt jag kunde och sprang genast och tvättade händerna. CPBARNET!!1 Har väl aldrig yrkat på att jag var särskilt normal när jag var liten ;)


Nej, nu ska jag göra lite lunch.... typ tofu rosso som jag skär i skivor och lägger i en skål och äter med gaffel! Hejdå!!1 ♥♥♥♥♥♥♥♥


ps: hittade en rumpa i charmap-en! HAHAHAHA Ѡ <- KOLLA! *barnslig* ds.

PSPS: vill du också roa dig i charmap-en? din charmap hittar du såhär, på pc då för jag har inte mac: klicka på startgrejen nere i aktivitesfältet längst ner till vänter på skärmen (min ser ut som windowssymbolen) sen klickar du i rutan "sök bland program och filer *förstoringsglas*" och där i skriver du charmap! då kommer det upp en ruta med 805968094586 symboler i som du kan dampa med och klistra in i alla texter du skriver, någonsin! Det finns hjärtan och rumpor och massa arabiska tecken, bland annat! DSDS.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Haha, du är bäst!

2011-01-09 @ 23:33:22
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Jag vet! Jag är ALLTID bäst! :D

2011-01-10 @ 12:39:20

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0