White Penis

Everyday I'm huztlin'!!1

DAGENS INSIKT: hårfärg = dyrt! Och spam-mail är jobbiga. Jag har inget dumt jobb så jag behöver inte vinna massa semester eller vad fan du nu vill, spamhelvete fatta det! Jag har jämt semester, fatta det dåååååååeeeehehehehh!!!1 Och jag gnäller! Gnäll!

Haha, jag låter så jävla bitchig och dum så det inte är riktigt klokt.

Nu har jag varit på Icaaaaaaa med min sambo (heja livskvalité haha!) men jag fick inte fläta håret så det är lite fu på det. Han köpte en äcklig pannkaka från Billys, köp dem inte för de smakar illa och har mjölk och ägg i sig! Eller, jag ska inte tvinga folk att sluta äta saker, ät vad ni vill! Men de var äckliga, så jag bara varnar er litte dåså.

Ska snart glo lite på detta mästerverk:

Nej, inte bild på mig själv då, utan det jag håller i handen! TAKK PAPA ÅKK BRÅRZA FÖR AT NI KOPPTE ANNDYZ DEVEDE PO AMAZÅN TIL MEJJJ!!1

 

(Fattar ni inte vad jag skriver så får ni allt lära er mongoloidiska lite bättre!)

 

Jag har fått ihop massa roliga länkar till andras bloggar, typ 4 stycken! LÄSLÄSLÄLSLSÄSLSÄS! Haha.


Kömmentarer
Postat av: Rebecha

Det ska vara egen gjorda pannkakor !! ^^ dom är godast..och en sak till...inte nog med att jag älskar dina bilder..jag älskar din blogg med =)

2011-01-02 @ 16:21:03
URL: http://queenofweirdness.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Rebecha: Absolut! Min mamma gör bättre pannkakor än mig dock, haha. Vad kul att du gillar bloggen, och mig! ;) TACK <3 :*

2011-01-05 @ 13:40:21

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0