White Penis

Sharp teeth, pretty teeth

Hade velat dra till Max oxh så idag eftersom målaren kommer hit idag med, men sen så blev jag lite nnjjaaaaeehhh. Så jag nöjer mig kanske med den där äckliga chili sin carne-grejen jag käkade nyss. Så får det bli SHITT till middag. Haha, shitt <3 Eller, det blir det ju inte, det blir kanske kokta morötter för det är asgott. Var bara tvugnen att skriva shitt. Jag har inte snackat shitt på hur länge som helst nu. Eller ett dygn kanske. Heh. KALLE BLOMKVIST: WHORE EDITION <3<3<3<3 Det är lite för invecklat för att folk ska förstå, förutom Mathilda då haha. Var nicefan att träffa henne igår! Det ska vi göra om.

Har myst i sängen i flera timmar förut, kände mig som dåtiden! Haha, dåtiden! Det är svinkallt i vardagsrummet, så man måste ha tjocka strumpor på sig när man sover. Och t shirt. Då är det kallt. Fast inte lika kallt som det var när jag var smal för då hade jag byxor och mössa också! Sitter även och funderar på om jag kan göra den där tatueringen på högerarmen.... jag har ett dumt ärr mitt på överarmen och då blire ju ingen stor tatuering, om man inte kan tatuera på ärret.... och jag vill verkligen ha tatueringen! Den skulle inte bli så dyr heller, max 4000 spänn! Fett!!1 AAANYWAY, jag vill verkligen ha den och kan jag inte få den så får jag... operera bort ärret? Haha. Plus att jag inte riktigt vet hur den ska se ut, men det ska involvera regnbågar, hestar, stjärnor och eventuella vattenfall. Helt random nu också men Alien Sex Fiend har släppt några riktigt.... atypiska skivor förra året, såg jag nu på spotify. Blev lite ledsen :((( De brukade vara så bra ju, nu låter de som en blanding av ett par andra band jag lyssnar på, merzbow-influerat haha. Jag som ville höra Can't stop smoking och Another planet och så får jag lyssna på noizebajz istället :CCC KANSKE BLIR PISSROCKARE ISTÄLETT!!! Det skulle ni gilla va? Pissrock är ett jävla no-no. Kan inte ta såna människor på allvar, tyvärr, kan acceptera det mesta, förutom pissrockare och folk som har orange brunkräm. Fast nu har jag ju råkat festa med båda dessa typer av människor, och de är väl ok... men inte musiken! Haha, Pörsönälite krajsis!!11


Sitter och dricker kaffe, snokar på puckon och ska strax ut och röka. Hade lite halvförbjudna skämt på lut här, men jag skippar dem.  Ok ni får la ett då, men det suger! Ni får tänka det med sydstatsdialekt, då blire roligare.
"My dad is making new medicin to cure my sister!"
"Elixir?!?"
"Yeah, but he licks me too!!!1111"



Nej, nu kommer väl målaren snart... hoppas det inte kostar femhundranittionio miljarder kronor när han målat klart allt :((( Måste sminka mig och röka innan. Och inte lyssna på pissrock och vara glad! Hejdå!

Bara för att hennes röst är så gullig <3
Jack Off Jill – Everything's Brown

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0