White Penis

Den som skriver dom, han är dom.

Ny dag, nya hatobjekt :DDDDD

Jag är så otroligt oförutsägbar, ju. Idag har jag bara druckit kaffe. Och jag tror att jag kanske ska äta lite gröt sen. Är på så pissdålgit humör att det inte är klokt. Hade visst inte alls varit snäll, så nu måste jag hålla mig till tåls i typ 28 dagar. FU. Och jag skulle göra en fin sminkning förut. Vad blev den? Jo, FUL. Allt blir så misslyckat idag. Det är säkert någon annans fel! Någon ritkigt dum persons fel. Någon som äter levande kattungar till frukost och tycker synd om sig själv för att den stavar fel på allt och har femhundra olika former av hepatit. Kanske någon som ingen vill pussas med! Haha, rätt åt den i så fall, för den förstörde min dag genom att göra allt dåligt.

Nu kommer stavningsfascisten! Jag hatar allt jävla talspråk som DOM MEJ DEJ SEJ vad fan det nu är folk skriver. Jävla talspråk! Jävla ALLA NYA FULA JÄVLA SKITORD SOM FICKLA OCH VÄTT OCH GUD VET VAD. Fickla?!?!? Vad fan är det? Som en fitta och en ficka och lava eller vad då? Det heter "Stänga av och sätta på sin ficklampa oavbrutet" INTE JÄVLA FICKLA. FICKEN PÅ DIG DIN JÄVLA FICKLA-UNGE SOM KOM PÅ ORDET. CAPS. Jajaja, jag är helt sjuk jag vet. Plus att det inte heter ETT xbox, säger du "ett box" då också eller? Blir fan galen. Jag är redan glaen, så det kan väl inte bli så mycket värre. Höhö.


Vill hitta mitt comviq-refill på 285 spänn som jag fick i julklapp. För jag har tappat bort det. Kissigt värre.

Och så är det snart vår två-årsdag. Ska nog baka tårta då.


Allt känns så jävla modlöst och blä och jag vet inte vad. Kanske för att jag inte orkat hämta ut mina tabletter, och jag har fått ta dem varannan dag. Och nu är de slut och jag bara orkar inte åka ner till stan. Jag behöver klippa mig men jag ORKAR INTE. Orkar inte kolla mitt jävla bankkonto i fall de där töntarna från tradera satt in pengar.

Nu ska jag sitta och inte orka lite mer saker!


Brev från ödehus, någon har i alla fall haft ett sämre liv än mig, TUR DET.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0