White Penis

Jaaa, döden är tillbaka!

I'm back, maddafakkaz!!1
Folk i USA behandlade mig som en kändis >:DDDD Haha, så jävla stört när småungar vill ta kort med mig och frågar om autografer <3 Jag råkade bara ha gult hår och feta platåpjukkkkz. Fick en bögkompis också, han jobbade i en skoaffär och ville typ att jag skulle vara modell för dem, "that would be sooooo great babygirl!!!" sa han. Allt var fint med resan förutom att jag råkade äta mjölk några gånger och folk trodde att vegetarianer äter fisk. Och kyckling. Ville döda någon. HAHA. Jo, solen var kukig också.

NÄE, skrive mer sen... Någon gång, har typ 3483095734967359679w7 grejer att ta hand om på resten av teh interwebz. PUZZI.



Kallar även mig själv för döden numera. Pga. min nya tatuering, hohohoho. Är vampyr enligt alla på High Voltage Tattoo HAHA. Denna mänzka vare som tatuerade mig!!1


Allts fy fan vad kul det hade varit art vara döden! Skulle döda alla!!1 Skulle döda alla som är dumma mot djurääään!



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0