White Penis

Att drömma om nysnö.

Allt är så äckligt. Hatar alla. Speciellt dumma jävla människor. Speciellt folk som beter sig som små fjortisar fast de är vuxna och är på snudd intill efterblivna (JA JAG GLOR PÅ DIG, JA.)


Väx upp för fan. Ska alltid vara negativt inställd till nya samt gamla bekantskaper hädanefter.


SAKNAR 2006. Kan någon ge mig snuskiga lägenheter, glömska och frätskador på diverse organ tack?


Det är lite sjukt vad min kropp tål förresten. Åt två kartor stilnoct och 30 mg stesolid igårkväll HAHAHA <3
Psyko.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0