White Penis

Fittfat.

Varit och trollat i trollhätten för några dagar sedan. Ehhhhehehehehehehe ;) Åt bland annat indisk mat och letade efter cpn.


Förvrigt så HATRHATARHATAR jag Lilla Lovis. Så jävla kass. Int ens riktig könsrock ju. Pissfitta på det. Hon och Nikki Sixx och Lady gaga kan ju pissa i kors eller något, fan vet jag. Dö,

Och så har min katt fått mask igen! Så jävla vidrigt. Vill bara sanera hela lägenheten just nu. Mår fan piss. Kanakse borde pissa i kors med alla fula kändisar som jag hatar?

OCH SÅ HATAR JAG ÄCKLIGT FOLK. Blä. Alla bara ska tvinga ut mig på promenader jämt och prata med FULEFANPUCKOBAJSBRUDAR och äckliga män och jag hatar det. Läser böcker och glor på film istället. Och s vll jag upppleva det uppfriska de bruset som får dig att känna dig levande. Öronbedövande.


Och så är jag sur för att min ärkefiende visst är lycklig. HON SKA FAAAAN DÖ. Jävla as. Hatar henne. Det enda som ska bli kul nu är att träffa Mathilda och USA och supa. Och knulla. Dö. Vill inte träffa äckliga hor-brudar som bara knullar hejvilt. Vill träffa snälla människor. Om ens det. Fått erbjudanden att åka och hälsa på lite här och var. Kanske gör det, kanske stannar. Kanske. Ska vidta drastiska åtgärder nu, SES.


Varför vill ingen snäll vara ihop med mig? Varför vill ingen vara romantisk? Varför vill alla mig så ont? Jag förstår inte. Ska dansa med mig själv och bränna alla jävla synapser i hela skallen. Hahahahahahahaha fetfan.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

"Varför vill ingen snäll vara ihop med mig?"



För att alla snälla är relationsanarkister

MEN JAG KAN VARA ROMANTISK.

2011-06-03 @ 16:52:40
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0