White Penis

Reptile.

Nu går jorden under, kanske. En fin en blivit ful och vidrig. Inkletad i insekters sekret. Vandöd och hennes ben är olika långa så hon kan inte gå ordentligt. Jag gråter ej för dig. I natt drömde jag om hur olika männskor skulle straffas beroende på hur gravt misstaget var. Alla stod på en lång rad framför olika hål där man skulle slänga i dem. Jag hade stora dörrvakter vid sidan om mig som hjälpte mig slänga i dem. Hon var först "ditt straff ska bli att jag aldrig mer ska rädda dig, jag ska aldrig mer göra något som gynnar dig utan att det i hemlighet också gynnar mig och folk ska ta dig för vad du egentligen är" sa jag, spottade henne i ansiktet och knuffade henne mot kanten. Det var människor som slngrade sig som ormar i gropen. De är av samma sort. Äckliga, vidriga små människor som jag hatar. En annan skulle få straffet att bli ful. Katter bet näsan av henne. Sedan minns jag inte så mycket mer, vissa fick bada i syra utan att någonsin upplösas helt och vissa fick jag mörda på egen hand. Alla finns i verkligheten. Och i drömmen kunde jag välja att inte straffa dem. Men det gjorde jag inte. Vill härmed vara president och diktator och införa cp-straffskala.


Fascistdiktatur ska det vara. Alla vet att fascisterna är de enda sanna anarkisterna HAHA.


Nej nu ska jag återgå till mina tv-spel och jobba på min nya kampanj "Drugs not hugs!"


Men lite ledsen är jag faktiskt över att märka att du är lika vidrig som alla andra och jag redan hade folk som tåls att litas på. Och så har jag tappat min rosa ögonskugga i golvet så den är bortom räddning. RÖVHÅL vad jag hatar när saker går sönder!!!



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0