White Penis

Med fingrarna i munnen.

Fortfarande dum. Vill äta något giftigt och brinna upp från insidan och ut. Som i den där äckliga boken jag läste en gång. Ska läsa om den. Gick skit idag ändå. Fick misshandla min hjärna lite för att orka verka normal. Det och fem lager smink. Träffade en jobbig bekantskap. Eller, ja, jag bjöd in henne. Ångrar att jag inte drog hem till henne. Kunde ha suttit där och mått bra nu. Som förr. Kan ta all skit, så länge det är värt mödan. Alternativ verklighet.

Jag tror inte att jag mår så bra, faktiskt. Nu saknar jag en människa, inte objektet. Utan dig. Skulle döda för dig. Skulle kunna döda dig, tror jag. Hatar att jag träffade dig, du får mig att tveka. Kanske valde fel. Kanske inte ska komma hem igen? Finns ett ställe där jag alltid är välkommen. Inte hos dig, visserligen, men i templet där man tillber gud i sin renaste form. Ok, det var väl en överdrift. Men det var som på film. Det var så mycket, det bara.... drällde omkring! Det låg överallt, det doftade ljuvligt som dyr parfym. Skulle lätt köpa den parfymen om den fanns! Haha, alla skulle tycka jag luktade fanskap och jag bara "meeen, det luktar helt underbart, som insekters spyor fast mer förfinade åååh känn hur hela kroppen ruttnar och hugg av dig benen samtidigt som du hånflinar åt alla som vill neutralisera ditt jävla tillstånd!!1" Och det var SÅ. JÄVLA. SVÅRT. att inte klubba ner dig med din fula jävla yxa som du visade mig och ta templet ifrån dig. Hade lätt kunnat döda dig, det skulle många tacka mig för. Och jag skulle ju få henne för mig själv, ögonen bara lyser. Hahahaha så jävla fuckat, tjejen <3 Döda för att döda dig själv. Staten förstörde mig. Så matar de mig med sin jävla lazerlazar-shitt och jag kände att "for once in my life I feel complete



Mina ögon kommer aldrig att sluta lysa. Just nu håller nog det vänstra på att bli infekterat men vem fan bryr sig? De lyser. De lyser som brännheta solar och mitt blod är så tunnflytande att jag aldrig slutar blöda om jag råkar skära mig på något. Kanske inte idag. Tror att jag ser ut som Dresde efter alla bombningar på insidan. Förstörd men ändå övernaturligt vacker. Farlig, för taken kan rasa in när du går under dem. En gång hörde jag ett underligt ljud. Det lät som en arg bisvärm. Kunde inte sova, för de surrade så högt att jag fick ont i öronen. De var inuti skallen. Självklart tål jag allt, tro inget annat, mata mig med... säg kungsvatten? och jag kommer likt förbannat att må skitbra efteråt. Tro inget annat.


Men du smakar lika gott som henne. Lika förgörande. Men du håller inte i längden och jag kan nog bara roa mig med dig ett litet tag. Hon är evig, evigheten själv.

Pratade med min så kallade trolovade. Vi är inte trolovade. Känner mig nästan skyldig när jag pratar med honom. Mitt vänstra öga gör så jävla ont. Tror det är infekterat. SKITHORA. Måste ju visa mig ute bland folk imorgon igen. Måste sminka mig. Får sterilisera sminket sen. Förr i tiden använde man kungsvatten för att bota gammal syfilys, det sa wikipedia. Vad bisvärmen säger vet bara jag. Vad hon viskar i mitt öra handlar mest om hur jag ska förgöra mig själv på bästa sätt. Hur kan ni inte älska det? Jag vill visa er. Vill visa er var helvetet på jorden ligger.


Måste nog äta lite nu. Kanske Tzay och lite wokgrönsaker. Vill folk ens veta sånt här? Varför är NINs senaste skivopr så dåliga? Säkert pga. brist på gudomligheter. Fittskivor.

Ses, imorgon ska Nemo börja ta sina certifikat så att han kan bli inernationell premier (som champion fast för kastrater) för idag blev han premier. Kände mig lite stolt. Fina djuret, som kommer och stångar mig och märker när jag mår piss. Han springer inte heller när han märker att jag är smutsig och förstörd. Fina djuret.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0