White Penis

Like a ghost, like a ghost.

Igår, på natten, fnan jag mig själv gråtandes och längtandes efter "ÅÅÅH ______________ KOM OCH RÄDDA MIG FRÅN DETTA HELUVETTUUEEEEH!!!11" Haha. Inte ok. Gick därför utanför huset idag, för att få lite distans liksom. Upptäckte att min puderfoundation var slut på makeupstore så jag får ignen ny, iten ens på festen på måndag :( Och så köpte jag ett inte-ok tygmärke som föreställer sydstatsflaggan och har en liten "the south will rise again" text på sig. Rebelliskt! Köpte ven en pokémon-maga och tusen kilp alkohol och smink typ. Ville köpa fudge och typ... glass och sånt men det var nog itne vegansk fudge och glass så jag sket i det. Fast nör ag skulle köpa rostade mandlar så var de så dyra så jag köpte inte dem heller. Fick nöja mig med en cola. Säkert djur i den! Just det ja, jag köpte två serietidningar om Doktor Solar också, en atomsuerhjälte som säkert är radioaktiv. ÖPNNAS ELELR ITNE ÖPPNAS LIXXLIXXLIXX`? Kanske itne öpnna plasten, de är gamla och luktar mögel och kostade 100 spänn styck tiiieeppph.

Fast nu ere ju så att på måndag då så kommer nog inte *name withheld for legal reasons* och då mste jag ju väänta med att träffa den personen på aslänge och så blir allt sådär jobbigt igen. Får göra som man gjorde när man var liten och smög ut utan föräldrarnas tillstånd haha. Fast det är lite mer komplicerat nu.


Jajaja, nu väntar jag på att gubbfan ska komma hem efter att ha promenerat med en hund. Då ska vi laga mat och kanske kolla på film och sen vill jag öva att gå i högklackat på natten om vi hinner! Hahaha späckat schema <3 Och så tjattar jag med en snyggbrud just nu. Shoop, vi ska ses på måndag och det ska bli FABU-LÖZT!

VILL KUNNA GÅ I KLAKCSKORNA, VILL KUNNA DISSA CPN, VILL KUNNA MANIPULERA MASKINERIET SÅ ATT JAG FÅR 1000000000000 KR I MÅNADEN FÖR ATT BLOGGA OM FULA SAKER. OKHEJDÅ.

Bjussar på gammal bild!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0