White Penis

Du vet väl att jag inte behöver dig egentligen?

Jag gillar krig. Och jag tänker fan starta ett.


Har inte orkar färga eller tvätta håret. Skiter i det. Har det bara uppsatt. Ska träffa pappa idag. Orkar väl inte egentligen, men har ju lovat. Och jag får säkert saker. Kanske mat. Kanske kläder. Kanske sprit. Ingen vet.

Alla andra är på festival, jag fick superdissen i måndags och ja. Jag vet inte. Ska lära mig att besvärja demoner så jag kan bli besatt och spy blod på oppostitionen. Dvs alla JÄVLA RÖVHÅL TILL PUCKOBRUDAR SOM BORDE BLI SLÄNGDA I ASFALTSSJÖAR OCH BADA I NAPALM HUMAN FIREWORKS TJOHO SKA FAN STICKA UT ERA SMÅ FULA GRISÖGON OCH ANVÄNDA DEM SOM FÖRRÄTTER PÅ NÄSTA HAPPENING.
Så, där fick ni allt. Kukhoror. Det känns lite bättre nu. Ja, jag kanske till och med orkar spela lite tvspel. Har bara kollat på film, köpt mer film och kollat sen i tisdags. SKITLIV hahaha. Eller ja, träffade ingen jag kände (nästan) sen hämnaades jag (i måndags alltså) på krogen genom att prata så djävulskt mycket att alla drog HAHA. Skönt tyckte jag för då fick jag supa ensam med tråkiga män typ. Och min sambo. Och min absint. Som jag klurade med mg in. Och jag dissade alla BD-fans och sjöng Johnny Rebel-låtar med en 16åring. Så jävla fint vare va. Äntligen någon som delar samma unkna musiksmak.

Just det ja, lider av fetma så jag får itne käka mer nu, hinner lätt inte gå ner 10 kg på en månad. Pissröv. Blir nog något kryddigt till middag och inget till frukost. RUTTNA

Har börjat med nya pillz och det enda som händer är att jag sover som ett as. Inget mer. Mår inte bättre. Allt luktar smutsigt.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0