White Penis

Anteaters unite.

Nu har jag googlat jättelänge efter jättemyrslokars anatomi. Speciellt munnen, eftersom jag såg ett mycket underligt youtubeklipp där en jättefult data-animerad jättemyrslok öppnade hela käften och hade vassa tänder och slem osvosvosv mest för effekten men i fattar. Nu har jag då googlat över exakt HUR mycket munnen kan öppnas. Men jag hittar ingen info. De har i alla fall inte tänder, utan en form av hårda utväxter som de krossar maten mot inuti munnen. Men jag vill ju veta hur mycket munnen kan öppnas! Den är ju så långsmal och ja.... du vet. Liten!

De kan i alla fall inte låta så mycket och eftersom jag plaerar att flytta tillUSA någon gång i framtiden så ska jag FAN skaffa en. Eller fem. Jag lovar att ha mycket guacamole och termiter och äckliga skalbaggar som den kan få äta. JAG SKA VARA SNÄLL MOT DEN ALLTID. Alltså är det inte djurplågeri. SLUT. Skulle göra den hatisk mot elaka människor så att den slaktar dem med sina jätteklor. Och så skulle den få jobba som insektssanerare! Jag älskar dem. så jävla söta och nyttiga djur! DE ÄTER INSEKTER, OK.



Och om HAN har haft en måste jag ju också kunna ha en, eller hur? :DDD Är säkert typ fem miljarder bättre på att hantera djur än vad Salvador Dalí någonsin var. Dock var han bättre med penseln, men det hör inte hit!

 

Plus att namnet är så fint och konstigt; MYRSLOK. Är den myr-slukande (höhöhöh ordvits)? Eller är det för att den slokar med huvudet? Eller är det för att svansen är så stor och vippig? Jag vet inte. Älskar dem ändå och har gjort det jättelänge.

 

 

 

Sitter med grönt och blått i hela skallen och fingrarna just nu, ska tvätta bort sen blire käsadäljaz och guacamole (en av myrslokarnas favoriträtter, kolla in myrsloken som var med på Jay Leno så fattar ni! Den kaosar järnet med fatet!!!! <3)


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0