White Penis

I dance narcoleptic.

Helvetesnatten! Helvetsdjuret har skrikit hela natten, hon skriker bara på nätterna och jag tror jag hatar henne lite för det. Vi kan fan inte sova när den dumma katten ska hålla på att skrika och ibland SPY på nätterna! Misstänker att hon kanske börjar löpa snart, men ändå, det är fan inte ok attgå runt att vråla bara för att man vill knulla. INTE ENS OM MAN ÄR KATT. Har verkligen inte råd att kastrera nu, men jag får väl skaka fram pengarna på något sätt. Måste ringa veterinären, men jag har ingen jävla resebur så jag vet inte hur jag ska få dit henne. Har inte råd att köpa en heller för den delen.

Drömde väldigt hemskt i natt. Orkar inte ta det nu. Allt är så misslyckat ändå. Har inte lust att hämta ut mitt spel, har inte råd. Varför tog jag emot en katt? Ångrar att jag skaffade katt, borde nöjt mig med de som bor hos mina föräldrar. Allt är så fel. Jag hatar allt. DÖ.


Haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0