White Penis

It's kind of different when you're not there.

Tror att min hjärna försöker säga mig något. Samvete? Nah. Har aldrig haft något. Trodde VERKLIGEN inte att jag skulle bli vad jag alltid avskytt. Tyvärr tycker min hjärna att jag borde säga lite allt möjligt när jag sover. Sa lite allt möjligt. Drömde helt otroligt hemskt och sen helt otroligt jobbigt och sen helt sexxxigt. Sa helt sepesaker. Sa till min sambo att jag ville ha sex med Charlie Sheen i natt. Det vill jag INTE. Han är gammal. Vill bara ha sex med unga män. Och tjejer HAHAHA. Kanske behöver diazepam-deluxe. Kanske blir normal då!


Ok, varför kan inte JAG vara socialt accepterad. Mmmhm. Varför måste man hålla sig till samma sak och inte bara "PEWPEWPEW jag gillar det, ok?" Jag trodde jag var helt motstånskraftig mot sånt här hahaha oh noes. OHNOESOHNOESOHNOES.

NI FÅR EN LÅT SOM PASSAR IN HAHAHA:



(jag vill ju ha mer! mitt första ord var mer!!!!1 vill ha mer och nytt och mer och nytt och mer mmmhmmmh <3)



Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0