White Penis

Pull down your mask.

Haha. Pratar med dig utan att du vet. DU BORDE VETA. För ditt eget bästa så borde du nog veta vem jag är och du gör bäst i att ta ett antal steg tillbaka om du är rädd om ditt utseende. Lovar att jag faktiskt är seriös med vad jag skriver. Varför skulle jag skämta om såhär allvarliga saker? Vad skulle jag få ut av det?

Har så många uppdämda aggressioner, så många känslor som ligger och ruvar eftersom jag iten tillåter dem att levas fullt ut. Därav mina psykbryt om man retar mig för länge. Och det brukar ju ta tid att få mig så uppjagad, men när det gäller dig så skulle jag döda dig om du ens såg åt mitt håll. Ok, inte döda. Tar tillbaka det där. Döden är ett allt för lindrigt straff. Plågas är vad du ska göra! Har uppenbarligen blivit djupt störd eftersom jag planerar detta illdåd lika väl som jag planerade pianotråd + träd + cykelbana-kombinationen. Skulle rigga videokameror och såna saker. Köpa sakerna under loppet av ett år osv. Det här är ungefär lika seriöst. Ett steg till och du kommer önska att du aldrig försökte. Aldrig någonsin skulle jag visa nåd. Hatar människor. Har alltid gjort och kommer alltid att göra eftersom de sviker mig gång på gång. PÅ GÅNG PÅ GÅNG. Mitt gillande är ett fåtal förunnat, låtsas självklart gilla folk för att hålla skenet uppe. Ha blivit riktigt fin på att leka hittepå hela dagarna. Skönt att slippa terapin. Så jobbigt att sitta och låtsas och dessutom behöva betala för skiten. Gör det ju hela tiden ändå. Det enda jag faktiskt tycker synd om är nog djuren. Kan faktiskt hata folk jag trodde att jag älskade djupt och innerligt och hela skiten. Så jag borde nu sluta nu ja. Ja, det blir bäst så. Ska smickra lite nu. Hörs. Laga mat, vara snäll söt älskvärd jävlig hatad.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0