White Penis

The big payback.

Ber om ursäkt för blogguppehållet. Har inte mått varken fysiskt eller psykiskt bra, heh. Har fått någon form av influensa tror jag, inte kul alls. Får utstå avsky och skäll på grund av min dumhet. Önskar mig bort till någon snäll människa ibland. Vet att det är fel, ja, men jag måste faktiskt få bli omtyckt istället för bespottad ibland. Drömmer om hur det var förut. När man inte var avskydd utan när man var älskad dygnet runt, fick godnattpussar och snälla ord när man var ledsen. De är inte längre lönt att gråta eftersom det inte finns någon tröst att få. Drömmer därför nu om hämnd. Är mycket elak just därför. Vill ju iten behöva dra saker så här långt, men ska man envisas med att behandla mig illa och inte låta mig öppna käften utana tt få skäll så kommer jag att hämnas lite hemligt. Det känns som om alla är så arga och besvikna på mig jämt. Kan väl för fan inte hjälpa hur jag är. Kan inte ändra på hela mig. Sluta vara så jävla sura på mig!

Och DÄRFÖR, mina kära vänner, har jag börjat gå tillbaka till gamla vanor igen :) Jag är ju expert på dåliga saker, som nästan ingen vet. Har märkt en markant ökning av dåligt uppförande. Märkt att jag tycker om saker som jag iten ska tycka om. Märkt att jag vill göra saker jag inte borde. Märkt att jag skiter i att jag inte borde och gör det ändå och wanna dance with someone else typ HAHA. Elak tjej! <3

I GOT A CATHOLIC BLCOK, DO YOU LIKE TO FUCK??!?!? (nu glömmer vi det här och så måste jag göra upp lite med mig själv och sluta ligga och le för mig själv i mörkret och tänka på saker jag inte borde tänka på jag måste hitta argument för kärnkraft, det är fint med undergångar!)


If you want me to
I will be the one
That is always good
And you'll love me too
But you'll never know
What I feel inside
That I'm really bad
Little trouble girl

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0