White Penis

Wet cheese.

Vaknade sjuk inatt. Hosta och ont i luftrören. Låg och frös i en liten hög och tänkte på tv och att man vill ha en örontermometer och kanske en hostmedicin. Så mycket bråk ocksåÖnskade förut att jag slapp bråk. Slipper kanske bråk sen. Vill borra in mig i något varmt, väldoftande och mjukt och slippa få höra "LÅT. MIG. VARA. I. FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEED" hahaha, tänk att man har något sådant också. Det kallas för KATT! <3

Katt eller sepesvart arg-djur.

Hade en så rolig konversation med Rebecka igår, hahahaha skrattar åt det än <3 Om det inte känns så händer det inte!!!! Så nu vet ni det.


Och min tatuering håller på att ramla av! Eller ja, skorpan. Den ser skabbig ut för tillfället men det blir nog bättre ikväll.

Måste vara frisk tills nästa helg! Har planerat in illdåd! ;)


JA JUST DET JA:
Drömde om att jag var mikrobiolog haha. VILL vara mikrobiolog :((((

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0