White Penis

Away, away.

Lever. Orkar bara inte.
Orkar inte så mycket just nu.
Orkar mest bara tömma hjärnan på signalsubstanser.
Orkar inte ens vara vaken.
Eller sova. Vill inte sova. Vill leva i snabbspolning. Då slipper du det tråkiga.
Så vakcert och suddigt och de glömda gömda dömda åren haha min gud min gud.
Känns som om jag har så mycket att leva upp till, har liksom gjort mig själv till något som folk avgudar.
Och det känns lite konstigt.
Elaka lilla jag, som jämt drömmer om grönare gräs och dödare dagar.
Hur kan jag vara en slags musa för folk?
Är det sånt folk vill ha alltså? Dödare dagar?
Ska visa er hur jag ser ut efter en date med döden.
Då jävlar vill ni inte se ut som mig.

DON'T IT FEEL SO GOOD
LORD I FEEL SO GOOD TODAY
DON'T IT FEEL JUST FINE
LORD I FEEL SO FINE
TAKES ME OUT OF MY MIND
IT TAKES ME OUT OF MY MIND

För att citera någon som vet hur det är.
För att det inte är menat att saker ska få vara så bra.
För varje gång du mår dåligt drömmer du om döda dagar.


Och jag tror jag ska läsa kemi någon gång. Tillverka kemikalier som du tillverkar kemikalier av som du tillverkar giftgas av! Göra gift <3 Hälla gift i alla brunnar och hoppas på jordens undergång. Jag ska börja med något lätt. Och ska då inte fippla! Fipplar du så dör du. I en explosion kanske. Kan göra en bomb. Doin' it right du vet.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0