White Penis

Catsoup.

ÅH SJÄLVHATT.



Typ såhär: Ååååhjagärsåtjockåhjagärsåfulåhjagharnogblivitbrunåhjagärrödiansiktetåhjaghataralltåhjävlsröv
hålkukfittafathandgranat.


Måste gå ner 10 kilo påtvå månader, men jag ska faaan klara det! Måste få botr det äckliga fettet på höfterna. Så osexigt, hatar kvinnliga former. Naturliga då, gärna silikon. Borde fan plastikoperera mig :DDDDD Ska bli så jävla snygg och smal och bäst av alla och kuka sönder tillvaron för alla jobbiga småungar. OK.


Och så luktar något illa här inne. Säkert jag!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0