White Penis

Girl.

HÄR SKULLE MAN SVARA PÅ KOMMENTARER OCH SÅ FUNKAR DET INTE!!!1 Så, Miku nu vet du varför jag iten svarade just nu. Men jag svarar såhär: Jo, fast den förra var värre! Och jag vill jättegärna bo i ett jättestort kollektiv där alla är snälla mot varandra och djuren och man kan få ha tre pojk och en flickvän om man vill! <3 (asså det räcker med en flickvän, tjejer är så jobbiga!)



Fast nu hände det något bra, eftersom det är min årliga turdag, dvs fredag den 13 så fick jag ju såklart gå på The Zone med min Rebecka-fru imorgon! Fantastiskt. DUVETVEM ska vara där också <3 åååhåhåh och en tjej som alltid var så dryg i högstadiet! SKA FAN DRYGA SÖNDER DENNA GÅNGEN. Har typ tänkt ut 1000 olika dissar sen jag slutade nian haha <3 Kan peppra på som värdsta maskingeväret hela kvällen! Undra om hon minns den angenäma händelsen med brandskummet? Om inte måste minnet friskas upp. Eller så skiter jag i puckobruden och håller mig till trevliga personer. Som Den där snälla tjejen jag bara snackat med på internet! Åååh, hon verkar vara så snäll. Och hon äter inte djur heller så det är väldigt bra.



ASSÅ ÅH JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG SHITSHITHSIT försökte laga korsetten själv nu, hoppas det funkar!!!1 Åh rövknull!!! :((( Haha, borde selja shitt så jag får mer pengar till nya linser och kläder! INA RÖDA LINSER ÄR TRASIGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMGOMGOMGSHITOMG


okhejdå!

(ps: ser inte ut såhär när jag seljer shitt, då är jag en liten man med arga ögon!)

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

"asså det räcker med en flickvän, tjejer är så jobbiga!"

Asså åh du får mig alltid att skratta så där trevligt.

2011-05-13 @ 12:46:34
URL: http://mikusagi.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0