White Penis

I, ronin.

Är så trött, så trött. Vaknade vid 8, somnade vid 2 och vaknade typ en gång i timmen. Sen drog jag till frisören vid halv tio och färgade håret illgult! <3 Neongult haha. Frisören blev så nöjd med reultatet att hon lovade att köpa in ett par tuber gul färg extra så jag kan få köpa dem av henne, de verkar sitta minst dubbelt så bra som Directions färger. Hon tuperade även mitt hår as fakk så nu har jag värsta popfrillan hoho. Köpte lite hårspray och sån skit, hela kalaset gick på 1.400 :') Brände 1000 spänn till sen för jag är så jävla rik. Eller inte. Men jag betalade handpennig till mina nästa tatueringer (plurar ja, 11 stycken blir det sammanlagt hehehe.... inga stora dock så dånt wöööri!)


Självklart kunde jag inte låta bli att pierca mig när jag väl var i studion, skulle ändå byta till en kortare stav i läppen.... Piercade en medusa och det får bli den sista percingen för i år.  Nästa år kanske jag gör fler, vill ha septum också... ;)


Så.... NU ÄR JAG FAN PANK, TRÖTT OCH HUNGRIG. Har även blivit hipster på heltid typ, haha. Dricker fan vaniljsojalatte typ en gång i veckan och går runt och är smutsig och dryg i sepetighta jeans och har luvjackor och t-shirts med konstiga tryck. Och så förolämpade jag en rullstolsBUNDEN (hatar det där jääävla buren, säger även neger och krympling och tänker aldrig sluta så skit i det du) HAHAHA. Han sa "är det maskerad eller, faaan vad ful du är!!!1" och då svarade jag "är det rullstolsrally eller, faaaan  vad handikappad du är!!!1" Ok, det var kanske taskigt sagt av mig men det är väl inte så jävla sjysst att basunera ut hr fula folk är bara sådär?!?


Imorgon blir det träff med Mathilda :*


PUSHÄJDÅOK!!!1



(ps: FATTA IRONIN I RUBRIKEN OLOLOLOLLOLLOL)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0