White Penis

The reward is cheese!

Hade det fab as fakk med Mathilda igår! Vi piercade oss (haha, piercar mig vare dag!!1) så det där med "sista piercingen för i år" var bara skitsnack. Hoho. Vi åt även veganpizza på Kellys och den var jättegod. Speciellt god för att den inte hade djur i sig och för att jag itne fick ont i magen som jag alltid får om jag fuskar med mjölkprodukter... Min kropp vill nog vara vegan. Och så snackade vi sönder och samman! Gillar att Kellys har en "hen" toa <3 Typ, DAMER, HERRAR, HEN.

Kom på lite senare att jag var jävligt dum som rökte så mycket med en nygjord läpppiercing, tänk om de får... frispel! Kanske dör! Äh, så illa kan det nog inte vara... Rökning är mycket bra för hälsan. Fick en goodiebag från apoteket också. Eller goodiebag, snarare en påse full med giftiga kemikalier som jag ska stoppa i mig som var stor som en halv ica-kasse. Tror jag har en liten kemifabrik inuti kroppen. Annars har det väl mest varit bråkigt som vanligt. Drömmer om lyckan med något/någon/alltet och skrev ett långt jävla manifest igår tillägnat mitt livselixir! Gick runt och ticsade järnet med. Alltså måste sluta vara så jävla tweakddddd in pabblikk .

Nu ska jag spela tvävspäl som vanligt och kama min påzkliljegula man tills den slutar vara tovig pga för mycket tupering och hårspray igår! Och sen blir det promenad. Och imorgon bloggar jag mer. Och och och och!

Random bild för att pigga upp stämningen lite!

 

 

 

pspsps: fatta hur mentalt misshandlad jag blir varje dag eller. HAHAHAHA, destruktiva förhållanden är alltid de bästa. PUSS PÅ ALLA ELAKA MÄN!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0