White Penis

R.I.P mitt lilla gasrum.

Det enda jag vill veta var hur man säger "allt övervinner kärleken" på latin. Fick visserligen tvetydiga svar (Omnia amorem vincent/omnia amorem vincunt VADFANÄRRÄTTFANVETJAGTALARINTELATIN) men det är ju fan itne till någon hjälp eftersom ingen verkar veta ordentligt och alla bara börjar babbla om koherens, berättarteknik och "den tematiska strukturen" OCHFANVETJAGSVINSTÖRIGT. De är ju värre när det gäller språk än vad jag är. Kan iten alla dessa jeffla språktermer FANSKITERVÄLJAGIVADSOMÄRSUBJEKTOCHPREDIKAT.

Fast nu var det visst "Omnia amorem vincunt" enligt tre personer. Och google. Lite google, på norska. Kan inte norska. Är hungrig. Fast det är ju så, att allt övervinner kärleken. Hur kan någon tro något annat? BARAPUCKOBRUDARSOMGÖR.


Jajajaja, mår i alla fall jävligt dåligt idag. Har ont i magen av någon anledning. Sådär ont så att man bara vill ligga som en boll. Har inte orkat ta itu med mina problem eller min bilddagbok på flera veckor nu. Fast ont i magen har jag bara haft idag. Går nog över om jag inte äter. Brukar göra det. Tyvärr har jag kommit till en insikt; människor är jobbiga, snuskiga, smutsiga jävla äckel-varelser under all kritik. Så jävla lågt och vidrigt bara. Har därför börjar lyssna på musik hela tiden när jag är ute bland folk, förutom gymmet och liknande saker. Lyssnar just nu väldigt mycket på thereminens sälla toner. Hur lyckas jag få det att låta så jävla FULT och töntigt!?!? Säkert ordvalet. I alla fall så passar den där lite obehagliga ljudet (låter som något ett rymdspöke skulle spela på) så bra in i de där fultråkiga miljöerna som jag ändå inte pasar in i. Sitter med luvan uppfälld och ser sur ut. Och lyssnar på djup och svår musik. Typ Aphex Twin.


Min favoritblogg har blivit nerstängd! Hade inte varit inne på den på ett halvår, skulle friska upp mitt människorförakt, och vad hade hänt? DEN BRYTER MOT ALLA REGLER SÅ ENDAST SKRIBENTER FÅR LÄSA. Och jag är inte skribent. Detta är helt outhärdligt, var ska jag nu lyssna på min NSBM och lära mig korrekt rashygien?!?!??!?!??! Hahaha. Alltså näe, inte ok av mig!!!1



Ni kan få en bild på Clara Rockmore istället.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0