White Penis

MONSTERMIKROB

Drömde att du blev våldtagen av en polis i ett hotellrum, förut, innan jag vaknade. Jag skrattade och sa "SKYLL DIG SJÄLV DITT DUMMA AS!!!1" Och så kom min sambo som också var polis och vi skrattade och skrattade så att vi tjöt. Och så tänkte jag att jag kanske var elak som inte sa till dig att polisen hade AIDS, men sen kom jag på hur äckliga alla är så jag drog och åkte flygplan till Kina istället. Alltså inte för att det är bättre där, men i drömmen var Kina relativt folktomt av någon jävla anledning. Sen byggde jag om mitt flygplan till en slags karusell där barn skulle åka, men det kom inga barn. Lika bra det kanske, så jag täckte min karusell med en grågrön presenning och gick iväg. Kameran zoomade ut sådär som i film tills jag försvann långt bort i skymningen.


Ibland drömmer jag helt underliga saker. Säger inte att jag inte tycker att de borde inträffa. Verkligheten är nästan likadan. Jag önskar er Marburg och en trevlig helg! Marburg <3 Typ bättre än MRSA. Tänk om någon hade jätteotur och fick Marbug, AIDS och MRSA. Jag skulle inte vilja vara den. Alltså uppenbarligen kan folk inte sluta käka råa apor. Om folk inte satt och åt råa lik hade vi sluppit marburg och ebola och säkert aids också. MENVAFANSLUTAKÄKARÅTTKÖTTJÄVLASNUSKON.

Btw, läs det dör om vilka som får MRSA. Jag är rädd för usa nu.... vill inte ha mrsa. Även fast det är min heliga graal som jag nämner i tid och otid (nu även marburg! marburg, låter så hemtrevligt och gemytligt <3) så vill jag helst slippa att få stora jävla variga hålor i hela kroppen och typ.... extrem jävla kallbrand som gör händerna helt svarta. Om man har så... kallbrandiga?.... händer, kan man då bryta av fingrarna utan att det gör ont? Liksom bryta av dem och se hur det ser ut inuti.... tror det är ganska mycket var. Mer var än när mitt öra var infekterat. Jag vet för jag brukade kolla på såna där mysiga hemsidor med bilder på ruttna människor och folk med smittkoppor och kanske även lite MRSA. OK NU VET NI VARFÖR JAG INTE GILLAR NÄR KETCHUP OCH BEARNAISE-SÅS LIGGER BLANDAT I STRIMMOR.

En gång såg jag en film i hur de tränade barn att bli terrorister. De slaktade en gammal gubbe, sådär som de gör med djuren. Liksom tar en slö kniv och skä av luftstrupen samtidigt som de mässar religiösa saker. När gubben var död högg de av huvudet och barnen bara "YEEEEAH FAN VA ROLIIIIITTTT!!!!1 :DDDD" fast på arabiska. Eller jag vet itne exakt om de sa sådär men de var glada och skrek av lycka ungefär. Och dansade. Haha, brutalt <3


Så.... nu vet ni varför jag är så sepe :)))))))


Ang. bilden: JAG SATT OCH LÄSTE JUST DEN ARTIKELN FÖR ETT TAG SEDAN!!!!1 Och bara "vem faaaan orkade räkna ut det där?!?"





ALLTSÅ, FAN TA EN TILL VETJA!

Den blir aldrig tråkig <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0