White Penis

The snällness of föräldrar!

Åh!Åh!Åh!Åh! ÅÅÅÅÅH!!!1


Nej jag fck inte multipa orgasmer. Jag är glad! Varför? Jo, för att jag fick denna onda PÅÅÅÅNI av pappa:



Tjejen i kassan fick välja själv mellan fem olika jag önskade mig (pappa är dålig på att välja) och då valde hon denna! KÄNNER MIG FAN TRÄFFAD HÄR ALLTSÅ. Eller ok, det gör jag inte för hon känner inte mig. Men det var lite kul att jag fick Satana istället för typ... Corpsey Puff, haha <3 Å andra sidan köpte pappa en rosa hoodie till mig så hon kanske inte trodde jag var ond... eller så trodde hon det eftersom jag ville ha en rosa hoodie. VAD FAN VET JAG.


Jag är trött nu. Gick upp vid 8 och sov asdåligt hela natten :(((((((((((((((((
Har börjat bli sådär störig med mina smileysar märker jag haha, göra dem helt... långa och överdrivna!

Kom hem till lägenheten vid 21:30 igår, hade det jätttrevligt hos mami och papi, de bjöd på falafelrulle, en matkasse och ett halvt par jeans. Eller, de betalade hälften etfersom de kostade 800 spänn... med rabatt! De är tight as FAKK och värsa... hipsterbrallorna.... kommer nog bild någon gång när jag känner för't! Har så blandad klädsmak, som ni kanske har märkt ;) Ena dagen är jag klädd i lack och spets, nästa blåjeans och sweatshirt för att övergå till någon form av färgspektra med tyllkjolar, hello kitty-linne och neongröna strumpbyxor. Klädkameleont! <3


Nej, nu återgår vi till vad pappa har köpt till mig i london!!!1 /bortskämd_brat_5000

En sån här tröja fick jag:

Och ett sånt här halsband:

Mörk bild, jag vet. Och så separ det lite när man har det på sig och vill bara snurra så att man inte ser texten men jag gillar det ändå!

Väskan längst ner fick jag också, skitstor haha! Han trodde att jag ville ha en väska som var större än den översta på bilden, men jag menade störra än min nya vardags-väska som han köpte senast han var i London, för den var så jävla liten att man itne får plats med allt man vill ha med sig. Men då fattade han helt fel som vanligt, så han köper en ny nästa månad som är i rätt storlek <3 Nu låter det som om jag är jättebortskämd, men han erbjöd sig själv och då säger man väl inte nej? Gratis är alltid gott!!1

Fick även en silvrig ögonskugga från M.A.C, hehe.

ALLT FÖR IDAG, OK HEJDÅ!!!!!!!!!!!!1 Nu ska jag redigera tusen bilder!!!1 PUZZ.

Kömmentarer
Postat av: Cicci

sv: Ja, han är så söt :D

2011-05-07 @ 12:01:30
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Sv: Men puss. Tyvärr ser jag rejält risig ut men det har ju sina förklaringar. Tröjan älskar jag dock så den får du ICKE :D

2011-05-07 @ 20:01:39
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: Situation:Normal All fucked Up

Hahaha nu får du fan ta det lugnt men blogginläggen...jag har ju typ inte varit inne på en månad och så fort jag kom in här poff (så lät det faktiskt) så blev det genast mycket att läsa ^^ men jag gillar det...men mer bilder på dig och konstiga chatroullet(?) människor XD



ps. Du har en snell pappa...

2011-05-07 @ 20:33:44
URL: http://www.queenofweirdness.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0