White Penis

You're in a laundry room!/Wash N Dry

Det första är ju den mest briljanta låt om en sköldpadda någonsin, det andra är lite utfyllnad som passade ihop med det första namnet. En låt också.


Kaotisk morgon. När ingen är hemma agerar jag lite som i: Fragment: eat yourself out of house and home/make a meal of nothing at all/throw up, do it again/it's your arms it's none of my business/he's fucking you he's a total stranger/if it makes you feel better

Ska försöka gå en mil idag, vet inte hur jag ska lyckas. DET HAR REDAN GÅTT EN HALVTIMME, FÖR.SENT.NU.
Ingen får någonsin ta er, aldrig någonsin. *welliwellwellwhatdowehavehere?* er så otroligt mycket och ingen av er får försvinna någonsin. Hur ska jag klara den fria marknaden? VI KOMMER ALDRIG ATT SES IGEN. Ångest vad fan. Kan inte klara mig mot den där jäääävla bruden. Ska fan slå in skallen på henne om jag ser henne. Hr nu två fiender, en ärkefiende och en störig jävla ful brud. Bra. Eller inte. Det suger fan.


Detta kommer att sluta illa. Jag kommer att vara FORVER ALONE haha, och det kommer urarta till kakofonin och helvetet och blooodådöööödåhäråiiiiin typ. Disharmonin. Var så jävla nära, varför tänkte jag efter? Det är verkligen iten normalt för mig, ska ju tänka efter EFTERÅT, ska bara köra på som fan haha. Nej, det var utav respekt för andra närvarande människor som inte vill se mig... sårbar... eller, jag är ganska pryd bnär det gäller vissa saker. HERREJÄVLAVADJAGÅNGRARMIG trodde jag skulle ångra motsastsen... men m,an ångrar bra det man aldrig gjorde. Förutom att skaffa sambo och katt kanske.


Ppppllllllrrrrrh, T'Pring hoppade upp på bordet och den lilla kalla tassen nuddade min hand. Så söt <3 Nu sitter hon på förstärkaren och tittar på mig. Nemo tittar bara på en när man pissar. Jävla fetischist. Nu tvättar hon sin lilla näve. SÅSÖTJAGDÖRLITTE!!!1 Borde försöka fota det någon gång.


Dessa djupa diskussioner, haha, och musiken, haha, och håret som luktar lite parfym blandat med... jag vet inte vad, något som inte riktigt går att sätta fingret på. Varför så förvånad? Är jag så otroligt underbar? Haha <3 Vill nog hellre... ha ett alternativ tack.

Nej, måste tvätta bort det smink som runnit, gå ut med Nemo och käka en ny macka eftersom den gamla råkade bli RE-GU-RGI-TA-TE-D hahahahah! Eller ja, den ramalde utanför munnen. Jävla festis och choklad och JÄVLA GODIS JAG HATAR NACHOIS OCH GODIS OCH HELVETE VAD GOTT DET ÄR MED GODIS OKHEJDÅ.


Nej jag r inte pyskiskt störd, vad får dig att tro det? Imorgon ska jag hem och knulla med min sambo!!!1 Näää... eller jo... och jag ska tänka på.... DIG när vi gör det! ;) (alltså vad faaan Jixi?!? ta dina jävla antipsykotiska på skäliga tider så du inte blir såhär flippig och...tweakad.) (psps: REBECKA, din man ska kammas vid nästa tillställning! <3<3<3<3<33 haha)


Fast nu hittade jag en så sjukt rolig sida så jag dör. Ni komemr dock att tro att jag har tapppat fattningen helt. Men jag har sämst humor. Elak humor. Sär liiite over the top. Gissa femtiotusen gånger varför jag lärde mig tyska liksom? ;) ps: fy faan vad bra folk är på att måla gore i paint nu för tiden. HAHAHA MY GOD LOLOCAUST <3 Säg itne att jag inte varnade er....hehehe

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0