White Penis

Bad boy 'til the casket drops.

Jumping out the window, letting everything go.

Neeej men jag kan inte hjeeeelpa det, jag har alltid gillat hiphop haha. Nu har det dock gått lite över styr, med alla promenader och allt så har jag kommit på att hiphop och dancehall är den BÄSTA promenadmusiken för det är så svängigt haha. Så nu försöker jag tvinga sambon att ladda ner allt med Lil Jon, Eek-A-Mouse, Beenie Man, Ying Yang Twins, P. Diddy, 50 Cent, Kanye West osvosvosvo SKITPINSAMT :((((((

Det är så satans kul bara när vissa feminister blir så satans förbannade på mig när jag säger att jag älskar hiphop Lil Jon och bara "BACKBAKCBAKCITUP STOP THEN WIGGLE WITH IT YEAHYEAH SHAKE DAT MONEYMAKERRRRRRR TIL ALL YOU BIAAAAATCHES CRAWL BEAT DAT PUSSY UP" tycker att jag är kvinnorförnedrande. Då får jag väl vara det då. Skiter i er, pissbrudar.
VARFÖR är det då så bra med hiphop? Varför blir folk så sura på mig och min hiphop? Varflr reagerar de inte lika negativt på discomusiken? INGEN VET. Suck my cock!!!1

Men jag gillar ju såndär gammal musik med. Typ Dean Martin. Så helt hemsk är jag ju inte.




Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0